Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmuteční vrba
11. 05. 2006
1
2
5089
Autor
Milly
Smuteční vrbu ve znaku-
nepoznal nikdy zázraku...
2 názory
Kdo kouká na svět smutnýma očima, má stále pocit, že štěstí se mu vyhýbá.
to by mě teda naštvalo.., zrovna včera jsem na tohle téma napsala takovou rozhořčenou úvahu, tak já ji dám sem.. .-)
reb, díky, to je smutný.......... :-(( Proč to udělali? A nevysadí místo nich nový? Mně umřel strom po Vánocích- co jsme měli před domem- odštípla se hlavní větev a pak ho pokáceli...- mám doma ale schovaný větvičky a zdravím tu slívu pokaždý, když jdu kolem...
Vzdálený_hlas_moře
17. 05. 2006
abbe, koho, co ve znaku...- (má).....- vrbu... zkrátka mě to napadlo.....- a může být i o někom, kdo umřel.
Ne, hnusný lidi, ani stromy pro mě neexistujou (nejvejš mi přijdou hnusný některý činy), ale všechno je subjektivní..
dík za kritiku
koho vykáceli?
Strom nemůže být hnusný nikdy, ať je jakýkoliv- může být maximálně nemocný nebo zmršený lidma..- třeba špatně ořezaný....., ale hnusný strom neexistuje. Pro mě aspoň ne...
hm...- protože se jmenuje smuteční..... .-)
v životě jsem hnusný strom neviděla
asi taková polopravda, proč zrovna vrba=smutek.. sou přeci hnusnější stromy