Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyž i duše zažívá těžkou chvilku....
13. 05. 2006
2
1
2352
Autor
pepička15
"Jednou z nejhorších chvil v životě duše bývá, když způsobí šrám nějaké jiné duši a zároveň ví, že si to ta duše nezaslouží. Ona ale nemůže jednat jinak, protože by tím znásilňovala sama sebe..."
1 názor
horavin:psala bych víc, ale potřebuju na psaní klid... a toho se mi při škole moc nedostává... ale nobej, budu vás svým neuměním trápit dál, námětů je víc než dost:) a děkuju za povzbuzení!
Někdy stačí napsat i málo a povede se. *
Píšeš dobře, to si piš a piš i víc! :)
vampi: děkuju mockrát a doufám, že nebuddeš muset moc často přidělávat šrámy ostatním duším anebo znásilňovat tu svoji...
no..tak tohle je fakt až moc pravda.Citáty jsou pěkný mrchy...už proto,že mluví pravdu.Pravdu,která je někdy založená na lidský blbosti..TIP
jde o to jak moc nam na cloveku zalezi, jak na nem tak na sobe......
avsak z tohoto vyplyva:
AT ZIJE PUD SEBEZACHOVY!
jde o to jak moc nam na cloveku zalezi, jak na nem tak na sobe......
avsak z tohoto vyplyva:
AT ZIJE PUD SEBEZACHOVY!
ona je taky někdy možnost "znásilnovat" sama sebe, než ublížit jiný duši, záleží co je lepsi...Ja bych si asi vybrala tudle verzi...jinak pekny pepi:-)