Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOpakovaně
14. 05. 2006
12
6
5571
Autor
Celebrian
Přeskočím z jedný stoličky na druhou (na třetí)
a nad každou si kolem krku navlíknu oprátku.
(chvíli tam takhle zůstanu, někdy celou věčnost)
Pak se budu tvářit,
jako že neslyším zvuk podřezávanýho dřeva.
A ty,
s jednou rukou na pile,
budeš čekat, až si uvědomím, že...
...tahle pila má konce dva.
Smyčka,
s trpělivostí učitele,
se mi pomalu zakousne do kůže
a s každým úbytkem vzduchu
poroste chuť na další
...udušení...
6 názorů
To mi pripada, ako keby clovek plnil jednu tazku skusku za druhou, ale nakoniec to vzda a pehra vojnu s zivotom... "3"
hm :) nebýt té pily, bylo by to na prd :) perfektně jsi to zkombinovala. mám rád tyhle metafory, všude, kde je cítit krev.
v jistých mezích. *
Mno...trošku děsivé...ale nejedno pravdivé moudro v té básni obsaženo je...:o)
Esipak si náhodou ne-pila? ;o)
Lucifer`s Angel
13. 10. 2006Luk_Malér_8
03. 10. 2006
Vezmeš s lehkým srdcem, že mě budeš mít na svědomí?...cákra to bude ale Malér :-)
Luk_Malér_8
02. 10. 2006Luk_Malér_8
01. 10. 2006
No toš to bys měl co nejdřív, pomalu, ale jistě ubývaj ;-) eh - nelyžuju, pouze běžkuju :-)
Luk_Malér_8
01. 10. 2006Luk_Malér_8
01. 10. 2006Luk_Malér_8
01. 10. 2006
ale byls, ale byls:-)...to se nezapomíná ;-)
toš f tom něco erotického možná i bude :-)
tož...
...hňák mi to nesedí, léébrž stejně mám pocit, že je ftom cosik erotického, ale papouše je jen blbé ptáče a nerozumí ničemu, takže jako bych tu vůůůbec nebyl.. :-)
Big Brother
16. 05. 2006
fajn..... - jak jsem to četla dneska, tak koukám, že jsou tam pro mě možný dva významy, to se mi líbí.... :-)
Vpodstatě není...to bych to celé musela rozebrat, aby člověk přesně pochopil na co sem myslela, ale to dělat nechci...nech si svou představu, protože jenom to, co si ty pod tím představíš, je vlastně to, co se ti líbí, či nelíbí...hmm ;-)
mě to připadá jako popis situace ve vztahu...- na každej průšvih jsou tam dva...- nikdy za to nemůže jen jeden z nich- a je nepravdivý, když obviňuje toho druhýho, že za všechno může jen on- že to on ho zničil...
Jestli chápu dobře........, tohle se mi líbí......
originální popis.
.-)
-t-