Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAt the second glance
25. 05. 2006
6
0
1896
Autor
eowi
Docela nahé pokradmo:
den před předvečerem osmnáctin (samo: druhých)
hodina mezi poslední nočkou a prvním ranním
minuta zgroggovaného vařicího patra
vteřina TÉ vůně
a pohlazení
a vůně
na-jednou mě ob-jímáš
Miliardy neuronů řvou Let it be
Je mi to jedno, slyším pro-cit-tnutí srdce
podnapilého kofeinem od Meka
Plavání naznak v kontextech a tělech
výhradně na vlastní nebezpečí:
Jen tak se ve spánku dotýkat
neklopit, netřepat, nedýchat...
To Lobo: A nebylo by to pak trochu o žluté květině? :-))) Až přestaneš být líný, napiš mi mejl, na nějaké z disket bude snad ta prvoročníková kreativita... A za odměnu mě můžeš vyzvat na kulečník, budu se těšit :-)
To Lobo: A nebylo by to pak trochu o žluté květině? :-))) Až přestaneš být líný, napiš mi mejl, na nějaké z disket bude snad ta prvoročníková kreativita... A za odměnu mě můžeš vyzvat na kulečník, budu se těšit :-)
S věží? To znám, také jsem býval, vlastně jsem dodnes - a to jsou už na den tři roky. Člověku jako by se najednou ulevilo :-))))
Manuálek asi pořídím za penízky, co jsem vydělal u konkurence :-))))
Tak to beru, jsem teď nebývale (prý :-)) s-věží... Oba guruové vydali knihu, každý svou (má za jedinou...) Ten prosotorově výraznější napsal vlastně takovej manuálek k prvnímu ročníku, není to mimo mísu. Ale nedostala jsem to, ani místo zlatého padáku, takže zapůjčit nemohu... :-))
Jojo, jak říkáš... Přivítej mě v klubu, jsem nyní (velmi dobrovolně) ex-Ex :-))) A japa se daří Tobě-jdó?