Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRomantický hrdina
13. 09. 1999
1
0
4227
Autor
racek
Romantický hrdina
trhá ženám květy.
Počet květů v kytici
však ubývá s lety.
/1998/
Miroslawek
08. 01. 2001
Silvinka : ano jistě, pokud budeme slovem láska chápat to co ty, tak ano. Zaměnil jsem slovo vztah za slovo láska, protože jsem to pojal v širším slova smyslu.
Jiko, strašne moc sa mýliš. To, čo sa stáva nudou je vzťah, ktorý začína potrebou, NIE LÁSKA. Ja viem, väčšinou je to o potrebe, je odvážne pustiť si k Telu samého seba, potom to totiž už o potrebe nebýva. Viem, moc filozofujem :o)
Racek: Trefné, mám rada, keď sa pár slovami povie myšlienka, ktorá za to stojí. Tie kvetinky však nemusia uvädať, nemusia, viem to a budem sa za tento názor stavať asi do konca svojho života... ;o)
Laska jako takova neuvada, ale jeji objekty se meni. Pokud lasku prirovname ke kopretine, ptas se porad na to same: ma me rad, anebo ne...
Vy tu všichni sčítáte květy a mě to přijde, že to je o tom jak láska časem uvadá až se nakonec stane něčím obyčejným, za kytku nestojícím. Nicméně pokud láska překoná jistou krizi stává se opět mocnější a mocnější. Ale to přijde až ke stáru.
jo, musím ti řict, že ve tvé sbírce, věnováno DH mě dostalo, docela dobrá reakce na situaci, jestli jsem to mimojiné tamto pochopil správně:-)
(to sou šifry...)
Láska je pořád stejná, ať je člověku 15 nebo 85 a květiny - i jedna jediná potěší (alespoň si to myslím)...
Láska kvete v každém věku, ne? To jen ubývjí, jak je rozdává. Dalo by se to rozebrat, ale proč? Není důvod. Je to docela dobré.
S lety mizí i smysl pro krásu .. a docenění vztahu. Pokud ještě dokážeme vnímat vůni těch zbylých, není to tak marné /1999/..
... ne nadarmo se říká: "Láska hory přenáší." ... květiny ve váze uvadnou ... co takhle cibule černých tulipánů?
Romantický hrdina? Už ho vidím, jak leze v noci přes plot a i ve svých padesáti letech krade sousedům rudé tulipány ... (z vlastní zkušenosti). Nevěř na čas a na roky.
Jak hluboká je to pravda. Jen se nabízí otázka, zda se jedná o romantického hrdinu či sňatkového podvodníka :-))