Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePůst
Výběr: Print
27. 05. 2006
12
9
2910
Autor
martinez
|
9 názorů
Aeternitas
10. 02. 2008Marcela.K.
22. 07. 2007
Adagio na podnose
netrpělivě hladové tóny
už chvějí se
jazýčky mlsné
na básni tvé, se svítaním
s Tebou
mlsat budou
křup křup
mňami mňam...*
Předně konstatuju, že se mi líbí a tipuju. Avšak co my teď přichází na mysl : Jak tak čtu tady na Písmáku různé básně od dívek a žen na podobné téma, všímám si, jak jsou strašně ale strašně navzájem podobné. Ne snad kvalitativně nebo stylisticky, ale tím, že vyjadřují "stejný" pocit - nevím, jak to napsat... Myslím, že si toho může všimnout snad jen chlap - prostě myslím, že skrze poezii (jedině ?) může chlap pochopit ženskou a její pocity. No a právě tento "pocit" (který mi chlapi ani normálně neznáme) je jaksi velmi častý v "ženské" poezii. Ani nevím, co jsem tím vlastně chtěl říct...
:-)
žádná licence... eufemismus! spíš jsem ubrala abych moc nedráždila... :o))
Choutky i chutě...připomnělo mi to jednu scénu z filmu, kde hrdinové při žranici (doslova opulentní) na sebe přes stůl postupně přes chutě dostávají choutky. Nesmírně erotická scéna - ale koštoval bych to spíš na chlapský sen, než ženský.
Žen milujících se s chutí mezi hlavním chodem a zákuskem moc neznám. A pěkrát denně ? - básnická licence? :-)