Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...přání
26. 05. 2006
14
21
4621
Autor
martinez
.
Nejhloub do srdce tvého
chtěla bych ale
zdá se být obsazeno
.
21 názorů
dík, koukám ses zas rozčet - a já zrovna utkám do práce - tak se ozvu až večer s případným dalším díkem :o)
hezký den :o)
Marcela.K.
21. 07. 2007
Väčšinov to takto býva, že v srdciach, čo za niečo stoja, sa už niekto iný skrýva :-(
sestricka.slunicko1
28. 04. 2007
jo no jo- připomíná bratry Ebeny- "Volaná srdce jsou dočasně nedostupná"..... :-))
no podle mne by avíza neměly na koncept chodit vůbec- koncept znamená že se na tom pracuje... vím že chodí avi na věci co se mají uveřejnit později, ale koncepty nemají žádný datum a je u nich napsaný: Dílo jen uloži do konceptů (nyní ještě nepublikovat)... což si překládám jako včil to nikdo neuvidí... :o)
no, koncept se neukáže na autorský stránce- jen přijde avízo těm, kdo mají autora v oblíbených... :-)
a tohle se mi líbí! teda nelíbí se mi, že je obsazeno (i když možná je to lepší...., nevím......)- líbí se mi to dílo..
-t-
Usmáty_autor
22. 02. 2007
jééééééééééé,volany uživatel je nedostuný,nebo ma osazeno srdce sví to bych rad měl jako hlašku v mobilu
kvůli pravověrným haikařům tomu říkám hanihaiku...
jsou to duše citlivé...
marti, a je to ten samý přítel, jako ten, o kterém jsi mi psala? neřád! :o)
Nářezový_sluníčko
15. 07. 2006
vidíš, a já už napsala asi tři... celkem :o))
(to třetí sem budu muset taky importovat, ať to máš pokupě...)
... no, mohu s čistým svědomím říci, že tohle je nejlepší hanihaiku, které jsem za svůj život četl ;oDDD
Jolana19 - tak dík, hned su klidnější... (kvůli konceptu i že se ti to líbí... :o)
nejsi mimo, písmák je mimo, koncept není Koncept, jen se tak tváří :-))
Ale líbí se mi, i když je koncept
no jedno to je i není - já totiž nedokážu asi prosadit svá přání tu na Písmáku... odklikla jsem Koncept... buď su absolutní debilka nebo to nemaká jak má...
aleš-novák
26. 05. 2006
se nezlobím, jen su zmatená... sem myslela že koncept je od toho, že s tím člověk vyleze až když chce... a to je někde vidět nebo to přišlo tobě že mě máš v oblíbených (jestli teda...) ?
aleš-novák
26. 05. 2006
jak to že mi lezeš do konceptu?! já myslela že to ještě nikdo číst nebude... já tomu nerozumím... chjo!