Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePíseň - Je mi ticho v duši
28. 05. 2006
6
0
4434
Autor
JiKo
Píseň Je mi ticho v duši: http://jiko.webmagazin.cz/jemitichovdusi.mp3
(další hudební počiny můžete nalézt zde: http://jiko.webmagazin.cz )
(další hudební počiny můžete nalézt zde: http://jiko.webmagazin.cz )
já tomu rozumím, chroustovi kámoši a pár dalších mi taky připsali nějaký reakce na ty moje koniny :)))
hele, zbňďa a bágl nejsou žádný mýtus ... akorát šlkli pro picu a pro víno :-)
cus kamo mas skvelou muziku hlavne zlodeje.Piujem vodku a kourime huanu,poslouchame te a je to super davam Ti svuj tip Zbynda a Bagl
to vycházelo z obsahu básně, to nejsem stejný je pro mě vlastně pointa. Cosi člověka změní prostě...
děkuji
tak tahle je ale hezká...na ticho v duši nelze zapomenout, když si ho někdy poznal...( jen možná bych tam na konci nedala to slovo "stejný" )
JiKova vážnější poloha v jeho písních...stále je co objevovat
Zbora: mám takovej matnej pocit, že s vínem je řada na mě :-)
mimochodem mám doma jednu zvukovku volnou, ale je pouze do starší ISA sběrnice
bacha na to protahování rýmů při zpěvu.. jinak hudba ok, text slabota
poslouchám to, poslouchám...teď by to chtělo husté, ale husté kytarové sólo, pak repete zpěvu...a viděl bych to na super song :-)
myslím, že to floydovskou inspiraci nezapře...tož jako líbilo se mi to :-)
Já nemít zvukovku...protože kovářova kobyla a tak...zapěješ nám ji doufám již brzy naživo...přivezu zas nějaké víno a tak...a pak Ti možná dám typ a tak...