Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVirtuos
Autor
Zbora
Vyběhl jsem
za virtuosem
až na půdu
a požádal ho o trylek
– zakmital nohama
uložil se do kredence
a smyčcem čistil zuby cirkulárky
Dentální nit
provlekl očima holubů
na střeše
– do houslí
natáhl místo strun
myší ocásky
a myši upnul do kolíků
Když hrál
pískaly
v různých tóninách
– a slepí holubi
tloukli křídly o solární panel
Shodil jsem pár tašek
a ukázal na slunce
Umělec si zakryl uši poklicemi
nechal srůst obočí
a zalapal po prachu
Pak rozšlapal vosí hnízda
vidlemi vyryl do podlahy notovou osnovu
a kladivem psal operetu
tak hluboko
jak do paměti červotoče
vrývá se tep kyvadla
36 názorů
kouzelná_květinka
19. 06. 2020Trochu jsi to vylepšil, ale ne moc tedy...:-/
kouzelná_květinka
16. 06. 2020Hele, tak mě taháš za fusakli! Já Tě mám za Moraváka a Ty jsi sprostej Pražák?!
kouzelná_květinka
15. 06. 2020Já Tě beru za pražáka tělem i duší a netuším, jak jsi moc zdegeneroval za ty roky co tam žiješ :-)
Ale to já o Tobě mám valné mínění, taky mi zkus něco vysvětlit ať jsem chytřejší, vzdělanější, úžasnější :-)
Ty o mně musíš mít ale nevalné mínění, když považuješ za nutné vysvětlovat mi, co je guma v gatích... To jsem to dopracoval :)
kouzelná_květinka
10. 06. 2020a já myslela, že se Ti něco stalo! Ty dokážeš člověka napínat, jak gumu v gatích (překlad: natahovací šňůra - velmi pružná v kalhotách- povětšinou v pase, třeba v teplácích nebo na konci nohavic)
Mám to na notebooku na chatě. Tyhle věci do města vůbec netahám. Pošlu až tam pojedu. Asi o víkendu. Jsi napnutá?
kouzelná_květinka
05. 06. 2020a co bylo včera? Nakrm ucho (spiklenecké mrknutí a Tobě to nedá a hned to vysypeš).
Hele, kde mám tu poštu?!
Já si to nemusím připomínat po letech, kolikrát stačí, když si vzpomenu na včerejšek. :)
kouzelná_květinka
31. 05. 2020Viditelnou chybu jsem nikde neudělala, ne?
píchati se do vosího hnízda nevyplácí a zvláště v pátek.
Vím, že nejsem senzační a tak, ale když mě to taaak potěšilo, že jsem nepředloženě všechno vyprskla do skoro jedné věty, abych si pak, jak to bude po x letech číst přípomenula, jaká jsem byla naivní a hlouuupá... :D
kouzelná_květinka
08. 05. 2020Kolikrát Ti mám opakovat, že já mám vždycky pravdu?!
Nepřestane mě udivovat, že si to pořád musí někdo připomínat :-)
a senzační jsem odjakživa :D
kouzelná_květinka
29. 04. 2020NOrmálně jsi mi to vzal z pusy! Tedy skoro, nejni to 50, ale jenom 3 a z toho mi jenom ode dvou, jak Ti to vyjde posíláš avíza, takže já si pak připadám jak stíhačka, páč Tě musím furt kontrolovat...
Ale to jen tak na okraj... hele, všiml jsi si vůbec, že už takhle píšeme (ani Ti nevím kolik let?! - 13? fakt tolik?) a co je zajímavější, nikdo nám do toho nekafrá (tedy vesměs?) A nevadí Ti, že máš pod dílkama téměř furt kytku? (tedy ne vždy, ale posledních 13 let?!) to už je ale na diagnózu, takové internetové manželství, bez toho, abychom o sobě věděli nějaké osobní záležitosti, tedy kromě toho, co jsme si sdělili před těmi x lety?! A furt si máme co říct a už by to vydalo na román? Tedy jako asi trochu divnej román, když to tak někdy čtu, co jsi vyplodil za výplody, ale román! Nebo by nás mohli zapsat do Guinesovy knihy za nejdelší nicneříkající komunikaci mezi dvěma lidima! To by bylo něco, kytka by byla někde zvěčněná! A to jako navěky, fakt :-)
kouzelná_květinka
27. 04. 2020To nemohu, takhle bez obalu tady vyslepicit, to musí mít nějakou štábní kultůru přeci!
PS: některá slova mobil nezná, tak omluv háčky, čárky. Myslím, že i některá I bo Y se dají na telefon svést:-D
kouzelná_květinka
26. 04. 2020Ty máš tak vysoké protekce? Chceš mi na něho dát číslo? Taky bych měla pár proseb.. :-)
kouzelná_květinka
25. 04. 2020Nerada Ti beru víru, ale modlení tomu, aby Ti to došlo rozhodně nepomůže..
kouzelná_květinka
21. 04. 2020No to nevím, jestli dorazí, myslím, že jsem slyšela, že Tě obejde obloukem... Ani nevím proč??!!
kouzelná_květinka
20. 04. 2020Ta Ti došla!
kouzelná_květinka
18. 04. 2020Srandu si ze mě děláš, holoto nezbedná, že já po Tobě chlebem?!
TY máš můj neskonalý obdiv, že máš takového bystrého syna. Odněkud se to v něm muselo vzít, žejo...
kouzelná_květinka
17. 04. 2020Maminka náhodou matiku ovládá i jiné vědy... A jak může mít Tvůj neskonalý obdiv? A co já? :-)
On si při té početní úloze ještě stihnul i čistit boty? Má můj neskonalý obdiv. Holt asi po mamince...
kouzelná_květinka
16. 04. 2020ano, pochválila jsem ho až se za ním a tou botou prášilo!
kouzelná_květinka
16. 04. 2020stále si stojím za svým názorem, jsem jenom hloupá kytka a toto je vyšší matematická... dnes synátor počítal objem kvádru a pak měl spočítat objem dalších 40 a tak mi říká, tak jednu už mám, teď to budu násobit 39ti... toš tak! :-)
kouzelná_květinka
17. 03. 2020Tě budu zase trochu bombardovat, chceš? :-) nechceš? Tvůj problém...
Tady jsem ještě pořád nedospěla, nevím, jak ji uchopit .. asi mi uniká vyšší princip :)