Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevěra
02. 06. 2006
12
24
3907
Autor
martinez
.
Jedenkrát týdně
přijmu tě vlídně
a pak budu počítat samotu...
Jestli se nepletu
bereš to střídmě:
jednou tam, jednou tu
Časovaná bomba v klíně.
.
24 názorů
není to láska.. je to málo.. ale dyž někdy to jinak nejde.. aby se jedna nezbláznila :o)
Marcela.K.
29. 07. 2007
no já taky jednou, před lety... trvalo to přes rok a dodnes mezi náma něco zbylo :o)
Marcela.K.
28. 07. 2007
zejména ženatým milencům to bývá sympatické... co si budem namlouvat :o)
takových tu milý breku najdeš víc :o)
já jdu koukat na dr.house ale zas přijdu o přestávce :o)
Paráda, takovéhle věci se mi líbí...bez kudrlin a přesto jak to zní :-) *
...jedenkrát neznamená nic...dvakrát znamemá vše...další varianty jsem zatím nevyzkoušel...tahle se mi nelíbí vůbec...ale báseň je to pěkná...
Ten nádhernej životní stereotyp. ono se to zdá smutné tomu, kdo etě věří... věří...věří v co vlastně věří? sakryš do toho se tu pouštět nebudu. Prostě je to tak a konec.:-)
Ten nádhernej životní stereotyp. ono se to zdá smutné tomu, kdo etě věří... věří...věří v co vlastně věří? sakryš do toho se tu pouštět nebudu. Prostě je to tak a konec.:-)
Čertínku, ty si mě chystáš do pytle sebou? že vybíráš hříšný témata... ;o)
opatrně, u mne se budeš červenat eště víckrát asi :o))
pokud myslíš ten vztah, tak tam už dávno nejsu :o)
je to starý tak 8 let - jen jsem to sem dala kvůli debatě s Filem...
...tak to je přesné...ale kdyby to bylo opravdu tak špatný tak už dávno bys tam nebyla....jirka
sejdeme se všichni v hlíně:-)lala lalaaa pěkně to šlape. Takový "veselý sex" je vtom ač smutné jest.
sejdeme se všichni v hlíně:-)lala lalaaa pěkně to šlape. Takový "veselý sex" je vtom ač smutné jest.