Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMlč a hrej
21. 03. 2001
4
0
1982
Autor
ARC
Mlč a hrej (1995)
Mlč a hrej!
Zapomeň
Nikomu nic
neříkej!
Hraj si
Na hera si
hrej
Nic nechtěj
Dál a dál!
...a vyšel jsem z hospody ven a ta ulice se jmenovala Nová cesta...
ČarodějkaW
19. 02. 2003
Básni nelze formálně nic vytknout, ale musím přiznat, že tvůj dovětek v odezvách mi ji teprve objasnil; pokud bych přijal tvoje objasnění jako původní záměr, musím přiznat, že záměr se v básni schoval za odlesky tvých pocitů, ta jedinečnost představ se vytratila...
Ja vim Inventore, že se báseň nesmí vysvětlovat....sem odpovídal na konkrétní dotaz a asi neměl přijít sem.....už se stalo.....nojo ta Krč to kazí ale nejde o Krč ale o Krk:o)))))))))))))))
To bylo v nejvetsi depce v 95, a tam na stene byl obraz jako
z antiky jak nejaka zena hraje na syrinx nebo na co a ty bytosti kolem tancej. A mlcela.Ja porad sem si pro sebe zvanil jak z ty sitace a vseho ven...a tenhle obraz me docela zachranil. A vysel sem ven a ta ulice se fakt tak menovala, je to v Krči. K týhle básni patří ještě mnou namalovaná Arcana, ale to sem nejde dat.
zrovna jsem v Krči, ale zadne antické obrazy tu nejsou..... :)
škoda, že sem nejde ta Arcana dát, docela ráda bych ji viděla...
Jsou Verito, to bysme do ty hospy mohli nekdy spolu, jestli ji teda nazavreli nebo nepremalovali mezitim...:)).