Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePěna Venušina
Výběr: Armand, Print
07. 06. 2006
31
53
5994
Autor
martinez
¨ ¨ |
||
---|---|---|
|
53 názorů
no naštěsí už někerý nicky ani neexistujou, nebude tu takovej nával :oD
Bivoj eště neumí avizovat selektivně?! Bivoji styď se!!! :o) a výběr už jeden mám, to stačí přece :o)
jsem přece starej bigbíťák
tak musím znát všechno
zrovna jsem si je včera pouštěl
neumím sic španělsky či portugalsky
ale moc se mi ten zpěv a hudba líbí
*******************************************************
za to bych ti dal zlatej výběr, kdybych mohl...ach jo
*******************************************************
tak ten převlek tě omlouvá... nezapomeň na pravidlo šťastného návratu :o)
my od věstonic se bez vlnobití neobejdem :oD
a tím jazykem provádím sklizeň - ne úklid... se pozná najedenej člověk - my hladoví si rozumíme :o)
gůglit umíš, ta matura fakt přišla v pravou chvíli :oD
a písničku sis poslech? :o) a už seš najedenej?
juj, ty mi pomáháš? :o)
díky, třeba jo... aj dyž su stydlivá teda :o)
a další?
no já su děsně drzá někdy :oD
nemusíš být kolektivně nadšená ale musíš uznat že tak píše většina lidí - že si tomu rozumí jen oni sami - ostatní si třeba možou myslet že něco pochopili ale tu jistotu většinou nemají - pokud nezapředou debatu...
a tomudle náhodou de rozumět aj obecně - že to má navíc eště něco pro mne je přece v pořádku... :o)
stejně se divím kde ses tu vzala... a eště v takovou hodinu :o)
Je úžasné s jakou odvahou říkáš věty z třináctých komnat a jak je to působivé, naprosto věrohodné. Obdivuji*
díky - budeš mi dělat agenta? :o)
možná bys tu eště něco zajímavýho někde našel... hledej šmudlo hledej :oD
slast veršů.. jsem plně rozradostněn jako kvítek, kterému zamává slunce. Krásné*****, zdraví Sm. :-)
...je to paráda...musím si ji přečíst vícekrát...
řek bych skoro šedesátkrát...
Pohodar Tom
28. 11. 2006
káma-sútru :o)
a zatímco ty se tu rácháš s Venuší, já koukám na ty tvý stránky... ABBU jsem milovala a dodnes mám ráda... a i jinak jsou ty stránky fajn... :o)
Pohodar Tom
28. 11. 2006Pohodar Tom
28. 11. 2006Pohodar Tom
28. 11. 2006
už kdysi jsem ji četl...pořád hravě mrazivá silně náruživá v dvojsmyslech, co se kupí do dlaní fantazie...*
co blázníš? opovaž se!!!
a nepředávkuj se mi tu... všeho moc škodí :o)
hmmm...zvláštní...nevím jestli jí úplně chápu...ale je dobrá...moc dobrá :)*
a zas s ozvěnou... já se picnu...
já to chápu s tím zveřejňováním... ale když já bych pak nemohla zveřejnit vůbec nic... já nepíšu nic pro čtenáře vlastně, to je asi divný to takhle říct - ale já se fakt v podstatě jen vypisuju...
já neumím psát na dané téma (i když jsem to párkrát zkusila, naposled dnes)nebo k palčivým problémům lidstva... ale sem tam se někomu mý výpisky líbí a to mi docela stačí (jo, žádný velký ambice :o)
juj, až tak? no, vítala ses někdy s někým na nádraží nebo na letišti? (kouty jsou plné hlasů
a zaplivaných nožů...)
a jinak - taky beru dílka přes pocity - a vím že tomuhle nikdo jako já rozumět nemůže... ale něco si někdo vzít a pochopit po svém může...
na nadrazi se vitam pravidelne. rozumim pojmu jako je "citova tvorba". je to ta jen pro me, mozna jeste pro nej a tecka. ale i presto, pokud je to na pismakovi, davas to nejen vam dvema (trema?) ale i ctenarum tady...
juj, až tak? no, vítala ses někdy s někým na nádraží nebo na letišti? (kouty jsou plné hlasů
a zaplivaných nožů...)
a jinak - taky beru dílka přes pocity - a vím že tomuhle nikdo jako já rozumět nemůže... ale něco si někdo vzít a pochopit po svém může...
zacalo to zajimave, clovek se mohl nadechnout a zacit si predstavovat tvou myslenku. a protoze z prvniho odstavce cisi blizkost, je snadne predstavovat si (vzpominat?) na blizkost. pak prisel zvrat v podobe
"kouty jsou plné hlasů
a zaplivaných nožů"
prvni zmineny vers by doladil a usmernil probouzejici se predstavy, ale ten druhy je stejne chladny a nepatricny jako kdyz se milovaneho po mazleni zeptate, kdy utahne kapajici kohoutek v koupelne. vytrhl me z ponoreni do dilka. musela jsem se vratit a znovu si ho docist, abych se zase dostala do tve myslenky.
ale i presto uz jsem tak dobre nedokazala zachytit atmosferu, nekolik dobrych obratu mi uniklo a i kdyz v dalsich slokach jsou hezke veci, uz to neni predstava probuzena tvym dilkem, ale "suche" cteni. bez pocitu.
pokud ve me neco pocit nevyvola, neni to dobre dilko. tohle melo velky potencial z v prvni sloce, melo to silu zahybat se ctenarem, ale pak ji to ztratilo.
jako by sis umazala svatebni saty.
"...a zaplivaných nožů..." co tim bylo mysleno?
Páni...:-)!
Mně se teda nejvíc líbí ta sloka: "Teď když se ta loďka potápí..."
*t
aleš-novák
08. 06. 2006
4x!!! já si toho nevšimla! no toto... a já už Písmáka chválila že se umoudřil :o)
Proč se to vložilo 2+dvakrát vím. A to ostatní mě nezajímá... ale trochu zajímá :-))
nevím proč se to předtím vložilo dvakrát...
originální bývám určitě málokdy... ale takhle to být muselo a on (můj umělec :o) ví proč...
Opakování je matka... hříchu :-)
A 'umělec hříchu' je hříšně sladké slovní spojení (po originalitě nepátrám. Stejně je nekontrolovatelná).
Asi mě to praštilo přes oči názvem. Ale pak hned (a to o hodně víc) zaujalo obsahem. Tolik, že se z anonymity přes přihlášení dostávám k tomu, Ti sdělit svůj obdiv. Kde se to v těch lidech bere, vždyť je teprve středa... TiP