Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdřené večery a bolavá rána...
08. 06. 2006
17
0
3579
Autor
K_Anče
Noc je strup rozdrásaný,
je svědění samoty…
Noc je strach
otevřít
těm, co škrabou.
A just je zrovna po Tobě chci :o) ...protože je umíš udělat...jenom chtít.
Proč nemůžou být rozdrásané -do- svědění samoty, namísto dvojnásobného -je-? Proč je v tak krátkém textu dvakrát slovo -noc-? Proč si v závěru pomáháš ukazovátkem. Je mi to trochu líto, ta mini má výrazný potenciál a skvělý nápad...malinko si pohrát s jazykem a byla by výběrová...takhle jen tip.
jo, noc je strach otvoriť, tým, čo strkajú prstíky do kľúčových dierok ...
ach jo :-(((
btw: o tvé rozpolcenosti svědčí i to, že stojíš i nestojíš o hlubší kritiku ;-))))
člověk_který_není
08. 06. 2006
aha, dnes už osmýho, zdá se...asi časová smyčka...alkoholová...najdu popelník, típnu a přilípnu se k strupu---ráno aúúú, tssccccc procitnu. dobrou.
já věděla, že to vemete v týhle rovině... budiž. Nemám za zlý---čekám podobný odezvy---můj dnešní, respektive včerejší pocit>>....
mně když svědí ..., se podrápu sama a ještě ráno zhluboka z toho dýchám :-)