Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVlčí
11. 06. 2006
4
1
1785
Autor
geminida
Žiji ve smečce vlků.
A tak musím mít nejvíc nabroušené zuby,
ale přitom umět dýchat nejtišeji.
A tak musím mít nejvíc nabroušené zuby,
ale přitom umět dýchat nejtišeji.
1 názor
sem se tak pokoušela dýchat tiše---a bylo to prd platný, tak sem sekla drápem...a je mi to už putna
Štírka: citis spravne, uz jen tim, ze "dycham nejtiseji" nechci nikoho desit. a strach ze me opravdu nejde.
"a síla může být jen její vnitřní tajná rezerva... na kterou se může spolehnout." rekla bych, ze... dokonala formulace, diky. :c)
...no, nemysli si, přemnožení králící, to je taky problém...:-) (Austrálie... ?)...
Jenyku... tak uplně nesouhlasim, nemusí budit strach, protože vlkem se nestane, ta síla může být jen její vnitřní tajná rezerva... na kterou se může spolehnout.... tak to cítím...:-)
mit vlci silu se hodi i pro dalsi zivot. ;) diky za kritku. mej hezky den.
...držím palce, život má různý podoby tvrdosti... a je dobře, že to zvládáš...t*
jenyk: me tiche dychani je forma odchodu od nich. brousit zuby si musim, nesmim se nechat roztrhat vlcaty...
jeste dva roky musim i zustat, prece kvuli divokym vlkum neopustim skolu. pokud bych mela odejit, mela jsem to udelat uz davno, ne ted, kdyz uz se dokazi ubranit.
i kdyz budu na konci vlk, ktery ma v srsti jizvy po bojich.
diky za kritiku.
Diky vam vsem za kritiku, potesilo me vase kladne hodnoceni. Takze diky i za pozitivni start do noveho dne. :c)
člověk_který_není
11. 06. 2006Thingilinde
11. 06. 2006
... tak to si, podle mého, tip zaslouží ... a tak * Tink ;o))) ...
ikdyž ten prolog je dost drsný, ale asi tam je nutný ... jo, líbí ...