Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se***
14. 09. 1999
3
1
3755
Autor
racek
Jdu do své hlavy
Mám tam kamarády
Freuda, Junga, Adlera
Když kolem nich projdu,
zapomenu slova.
Zbývá jen
řeč těla
křeč těla
řev těla...
/1997-1998/
1 názor
ne, racek je nad moje síly. Na to se mrknu jindy. Už jsem zkritizoval celýho Tygříka. Je to takový zvyk.
Miroslawek
08. 01. 2001
!!!! Skvelé !!!!!
Dnes sa asi utipujem k smrti...
Príde mi to rovnaké ako veta: Osud je had, ktorý je tak hladný, že si kúše do vlastného chvosta... Tá ležatá osmička je aj v šialenstve, sebairónii, poznaní....
Zapomenu slova, kéž by, hlavně ta co bolí, co tě občas skolí, porušenou prázdnotou.
řev těla...
verše Racků...
abych se z toho vzpamatoval,
měl by mi dát někdo facku :(
Protože je to moc hezké (neotřele zvláštní)
verše Racků...
abych se z toho vzpamatoval,
měl by mi dát někdo facku :(
Protože je to moc hezké (neotřele zvláštní)
No sláva, alespoň trochu sebeironie, také si říkám, že čím víc vím tím míň se tak chovám tak jak mi to řekli a já vím, že to řekli správně, ale nemohu.
B.Ezejmenij
14. 09. 1999ale v hlavě bych to mít nechtěl.
Zatím všechny 3 jsou o něčem ! A tahle navíc bezvadná !!! :) Ten závěr je strhující...láká k rozvíjení, ale už by to bylo něco jiného...
Fráňa si čte u sila Brocha Kafku Musila (Františe Zeman)
To neni výtka, jen mi ten úvod připomenul tady tuto říkanku F.Z.
To neni výtka, jen mi ten úvod připomenul tady tuto říkanku F.Z.