Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOslava života
14. 06. 2006
19
2
5927
Autor
Jakubisko
Při pohledu na Tebe
mě zrovna napadly verše
že Slunce vždy vychází na východě...
chtěl jsem to napsat,
když v tom...
...rána...
Pod okny práskají petardy!
Vidíš? Pojď sem ke mě...
"Děti, běžte si hrát jinam!"
Křičím na ně,
se smutným pohledem
a úsměvem na tváři
drtím ti Tvé rameno.
Slyšely mě?
mě zrovna napadly verše
že Slunce vždy vychází na východě...
chtěl jsem to napsat,
když v tom...
...rána...
Pod okny práskají petardy!
Vidíš? Pojď sem ke mě...
"Děti, běžte si hrát jinam!"
Křičím na ně,
se smutným pohledem
a úsměvem na tváři
drtím ti Tvé rameno.
Slyšely mě?
2 názory
no vida. tohle má něco do sebe. má to tolik do sebe, že je to jiné než to, co je na písmáku tak často dostupné. dám ti 19. tip a někdo další ti to snad zaokrouhlí :)*
Antiutilitaristka
12. 11. 2006
prosím? :o))) je to přece oslava....a podívej se v jaký je sbírce....to přece negativní být NEMŮŽE! ;)))
jojo, je to možný....a ano , je totálně out, celá sbírka východní je out. :) tématicky samozřejmě. moc se těším na tvou zítřejší návštěvu :o)
Mr.Pidluke
25. 09. 2006Mr.Pidluke
25. 09. 2006
Já vím, že to tak zřejmě myšleno nebylo, ale já si to vždycky přeberu podle sebe...
Není to drastické ani trochu, věř mi...;) Bohužel už je ta báseň trochu out...jako všechny z Východní sbírky... děkuju :)
vlastovka.
01. 08. 2006
No čéče že ses tu taky ukázala.....už sem myslel žes na nás zapomněla :o)))
Tak vítej zpět a děkuji za típek a příjemnou kritiku :o)))
Heh,čáááu :o) moc moc fajňacké. já si vždycky říkala že VYCHází na VÝCHodě a ZAPADá na ZÁPADě.. přitom to tak sedí.ale Slunce si to vymyslelo tak asi pro to, aby nás pletlo :o)) jinak co se týká díla, hrozně hezké . smutek spletný se štěstím /že máš komu drtit rameno/, politování nad dětmi.. čéče Tipan.
Já taky skoro ne :o))) V pohodě...taková je spousta mých děl, díky :))
A víš, že já už jsem taky zapomněl, co jsem tím chtěl říct? :))) tak nad tím můžeme aspoň přemýšlet spolu... a samozřejmě jako vždycky mockrát díííííííííík :o)
Vzdálený_hlas_moře
18. 06. 2006
Zbora: semtam :D i když nutno uznat, že teď už mi aspoň vpravo nesvítí 29 nových kritik.....náznak, že se to vyvíjí k lepšímu :))
Čumák: jj přesně si vystihl mé myšlenky, díkes
:)))
strasne me to nadchlo moc libi a ani nevim no jsou to takovy ja nevim tichy myslenky:o)*
jenyk: no, ne že bych se v té tvé změti slov vždy vyznal, ale každopádně díky :DDD
Print, Noe1, oleandr: díkes za tipes :o)
Tak neupravím...koukám že Písmáček má zase nějakou chybku...když chci upravit dílo, tak to po mě chce změnit datum zveřejnění...a doporučená díla na měsíc si kvůli tomu zájmenu plýtvat vážně nechci :o) tak nic no...ale až to jednou půjde tak to opravím :))
Eg_Ar_12: je to možné...:o) nechť si každý představí co chce. díky :)
Zbora: jj, máš recht...upravím to :o) i když většinou neupravuju...ale bude to vypadat líp :o) děkuji pěkně.
Vcelku vkusně vystižený okamžik. Jen bych snad v předposledním verši vypustil jedno ze zájmen. t
to bude dobré...dýchám s tebou :))) děkuji ti mnohokrát...samozřejmě...:o)