Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKratší než ta krátká
18. 06. 2006
5
2
2408
Autor
Nickyx
Uvázán řetězy smutku
Řežu si do snů
Lásko, Ty jsi tou šípkovou Růženkou?
Proč jenom nemám svůj meč...
2 názory
to je takove krasne pohadkove:o)jo byt tak sipkovou ruzenkou Uvázán řetězy smutku
Řežu si do snů jo mozna i tak
Usmáty_autor
27. 06. 2006Jarmila Moosová Kuřitková
19. 06. 2006
Hele, dobrý, já fakt ! někdy strašně kecám. To víš, že jo : buď svůj a jestli někoho někdy poslechneš, tak koukej, abys poslech toho pravýho. Nazdar, kluku psavej...
na to, abych tu dával jen tutovky, si dost nevěřím, že to jsou tutovky...já tu hodím to, co se mi líbí, když napíšu :) možná mi to škodí, ale já si to nepřipouštím...děkuju :)
Nickyx - možná že si v tom ohromném objemu každodenních informací zapomněl : kdysi jsem ti napsal, že zásada »ani den bez čárky« pochází od malíře. Jeho práce je trochu jiná... Mnoho vždy neznamená dobře. Klidně trochu vypusť, odpočni, dávej jen věci, které sám budeš považovat za tutovky. Jistá úroveň sebekontroly ti není cizí, tak ji zapoj. I když - ono jde vlastně o ....
tak jo, chtěl jsem to jen odlehčit...v té rychlosti dneska jsem něco zblbnul, ale už to tak možná nechám, má to pak malinko jiný smysl...děkuju :)
Nickyx - vyser se na ten sarkazmus, jsou lidi, co za jediné dobré považují jen to, co napíší sami. No - mezi námi - bourák to není, je to takový lepší tvůj standard, už jsem od tebe četl mnohem lepší věci, ale ten tón kritik mi nesedí.
joyce11: nevěříš mým bojovým schopnostem? :)
Babu: pokusím se, ale nic nezaručuji :)
Renas: dobrý nápad :)
všem vám moc děkuju :)