Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seo sbírání hoven a odvahy udělat krok zpátky (?)
18. 06. 2006
14
0
3662
Autor
K_Anče
Pod věží spolu
čochtaly sme rozespalé.
Vtom tě cosi zaujalo… i mě na moment…
Mně zatajil se dech.
Větřila ´s, malá,
a já…
u Jakuba na schodech
hovno sebrala
s hlubokou poklonou.
kouzelná_květinka
19. 06. 2006
No úplně to všechno nechápu, su na tohle blbé od přírody - i když si to samozřejmě přeložím po svým,, spíš pro získání nějakého pocitu.. Vyjadřuji se jak tatar, vím. Ale líbí se mi to sbírání hoven, i, a líbí se mi to celé, je to takové trochu garthovské.
Tak Ti nemohu nedat tip. A přijeď na altros, Anče, K.
Přijeď.
já se klanim tomu našemu gotickýmu skvostu..i když, Pecka je taky umělkyně:))
:-))) poklonit se hovnu je fajn, často se klaním mnohem větším shitům :-)))
a mně se líbí... sem si ji vytiskla a přišpendlila na nástěnku-eště ji přibarvim zvýrazňovákama a budu se na ni celej den zálibně koukat
Ehhh...nojo, tobě musí člověk přijít na chuť...mě se to vskutku nepovedlo :) ale hanit tě nebudu, jen tě pro příště asi nebudu číst...das ist alles :o)
pozorovatel
19. 06. 2006
ha há..mám kartáč i s tim čističem jazyka! Sice mi to vyvolává nutkání zvracet, ale přesto podstoupim ... ať mám z vás nejvyšňořenější hubu...až se budu culit
mám zásobu mejkapu a šminek---slibuju, že budu mít celodenní úsměv... i na Františka se zašklebim.
Hrbole, na tvý pivka už mám v kasičce bokem-o to se neboj...jenom mě, prosim, posaďte daleko od Františka---poslední dobou se s nim nesnesu.
sem byla včera na tý PM párty...sem se, blbá, ptala, jestli se tam smí kouřit. Smělo..ale jenom "ta správná" značka---Sparta povolena. A sedřela sem si tam hnáty - teď mám nějaký flastr proti puchejřům. Sem tančila se smradama v fungl novejch botách.
kouzelná_květinka
18. 06. 2006
no, Pecka...jenyk mě předběh...můj tiskový mluvka:))
...a teď se urazí zase...
když my vobsíráme hlavně to, co máme rády... a pak je nám teskno (vlastně za Pecku nemůžu říct)
abych se přiznal nečekal sem tak pesimisticky průhledný konec-po tom velice pěkném, takřka novátorském úvodu... Náladové dílo