Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seObraceč času
21. 06. 2006
13
12
4147
Autor
elfka_Sea
Loni dítě, co s ranní rosou si často hrálo.
Včera mládě, jednou brečelo, pak se smálo.
Dnes ráno dívka, co dostala svou první růži.
V poledne žena, když říká ano svému muži.
K večeru matka, volajíce děti domů.
A zítra popel, u kořene vetchých stromů.
12 názorů
Díky Vám všem.
Možná je to synáčku jen samotný čas... dnes už bych ji také pojmenovala jinak... :) Díky za milé zastavení a přeji krásné provoněné léto.
Něžný_debil
10. 12. 2009
Klobouk dolu, už asi půl hodiny přemejšlim, co Ti na tu tvou odpověď napsat, ale nic jinýho nejde:)
děkuji za zastavení... prolog, vidíš a mě přijde na stejné úrovni jako dílko... život nemá na nové šaty, ale my máme na nový a jiný život... a o tom to možná je
Často mívám pocit, že čtu něco jiného, než ti předemnou. Není dokonalá ani vybroušená. Škoda vržené myšlenky, proč jí strojit do ošuntělých šatů, jen pro to, že ani život nemá na nové...
Ale jinak, za ten prolog bys zasloužila metál:)
Baziliška: díky za milou návštěvu, jsem ráda, že se líbí.
Nickyx: padla na mě malá melancholie.... ale jsem ráda, že tě to zaujalo. Děkuju moc.
Trubadůr: děkuuji mocinky :-)
jenyk: oo taká vzácná návštěva... kuju :-) moc :-)