Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVelesraz hrachovkoidní 2006
Autor
Repulsion
Co to je Velesraz hrachovkoidní?
Velesraz hrachovkoidní je největší setkání všech internetových psavců. Právě nás čeká druhý ročník.
Kdy to je?
27. – 30. 7. 2006
Kde to je?
Ve Valašském Meziříčí. Spí se u Repulsiona na zahradě ve vlastních stanech. Na zahradě je tekoucí voda (pouze studená) a suchý záchod (latrína) v dobrém technickém stavu.
Proč „hrachovkoidní“
Protože ve stejném termínu probíhá v Hrachovci u Valmezu hudební festival Hrachovka (www.hrachovka.com). Takže je možné spojit družení se a veselení s pestrým kulturním programem. Kdo všechno tam bude hrát, si můžete přečíst na stránkách festivalu. Ze zahraničních hostí vystoupí Soulfly, Skye, Exploited. Pak celá řada stálic české hudební scény – Mig 21, -123 min., Hudba Praha, Kryštof, Michal Pavlíček, Blue Efect a další. Je toho hodně. Pokud se pořadatelé přidrží loňského scénáře, měla by to být naprostá pohoda – dostatek stánků s občerstvením, všelijaké grilované dobroty, stany s vodní dýmkou apod. Všem, co jsme tam loni byli, tam bylo náramně dobře. Kdo tam nebyl, ať si o tom nechá vyprávět. A letos si to přijede užít s námi.
Co když se mi na ten „bigbít“ nechce?
Nebudeš jistě sám/sama. Hlavní náplní srazu je setkání literátů, nikoliv hudební festival – ten jen vytváří takovou kulisu, která je pro někoho atraktivní, pro někoho ne. I loni zde byli lidé, kteří si udělali jiný program:
Hned naproti Repulsionově zahradě je příjemná hospůdka.
Bylo to prostě fajn a každý si našel to svoje. Takže pevně věřím, že i letos se sejdeme v hojném počtu a bude nám spolu dobře.
A teď k Repulsionově proroctví:
Vzpomínáte si, jak jsem říkal, že brzy nastane Onen den?
Považte – Vstupné na celý festival Hrachovka stojí v předprodeji do 26.7. 590 Kč. Na místě to bude 700 Kč. Vstupné na jednotlivé dny bude činit 300 Kč.
Všichni noshledi, tedy ti, co pustili Proroka do svého srdce, mají lístek na Hrachovku zcela zdarma! Protože tak bylo psáno.
Taky jsem vyhrožoval, že všechny ostatní čeká pláč a skřípění zubů. Věru bylo by to tak, ale rozhodl jsem trpký osud alespoň některých nešťastníků zmírnit – až do vyprodání zásob budou lístky na CELÝ festival u Repulsiona k mání po 250,- Kč. Ale je jich už jenom asi 10, takže se opět potvrdilo Repulsionovo proroctví, že ten, kdo nejde s námi, musí stát ve frontě.
Pokud jde o ty, na které se nedostane, tak myslím, že to nebude tak horké. Většina lidí přijede asi stejně až na víkend, takže dá nejspíš přednost vstupenkám na jednotlivé dny. Také je ovšem docela dobře možné, že někteří z těch, kteří dorazí dřív, budou již hudbou nasyceni, a tak se to nějak pročendžuje. Prostě si myslím, že to bude docela v pohodě.
A teď, jak se tam dostat – do Valašského Meziříčí, doufám, všichni trefíte. Dá se jet vlakem, autobusem, stopem či libovolným vlastním dopravním prostředkem. Podle času přibytí můžete dále pokračovat buďto na zahradu k Repulsionovi, nebo přímo na festival. Na festival se snadno doptáte. Z vlakového i autobusového nádraží tam jede autobus MHD směr Hrachovec.