Zuzu : dík... jako místa, která se "zalíbí" to jo, to jsou ty prvé dvě.s poslední bez ostatního...OK
chroust:.... jenže to bych o tom kňourání musela něco vědět... pro můj pohled ho tam není ani stopa... ale gut... je to tvůj názor... tak si ho nech...ď...:-)
ten kdo utíká, jednou se musí zastavit...
ten kdo stojí se jednou rozeběhne...
nevíc mě zaujalo totk:
snad
má smysl hledat směr
ve světě slepých cest
jinak nefím... na tipana to Bezi nejni =p
za ten začátek, ten se mi líbí hodně*
Baz: ... úsměv je vždy dobrej...:-)
Ves: díky, jsi milá jako vždy :-)
nepřístupný prales
vysychajících citů
ukrývá orchidej
je nádherná celá :-))))) díky a TIP
Norsko 1: každá příznivá zpráva je kapka do džbánku... a venku je tak sucho...:-)
Norsko 1: každá příznivá zpráva je kapka do džbánku... a venku je tak sucho...:-)
vreznou ... hezký, a vlastně celé ... takové dívčí :-)*
Pok: dík :-)
Jaza : příznivá zpráva vždy potěší...dík :-)
myslím, že je to velice libozvučný popěvek.*
barvy znám i lepší, ale tohle jo :) *
paní, dyť s jenykem je svět barevný - díky, jeny!!! :)))
Jarmilka + pani : díky, holky... někdy tu pospolitost někde zapijem červeným suchým vínkem... :-)
Jenyku... jsi prostě senzační... a oceňuji to, že to tady "neflinkáš"... dˇˇ
jenyk se dívá očima vlastní zkušenosti, jako ostatně každý z nás
nepodceňuj ženskou sílu, jeny, ono to zdánlivě může být všelijak, ale holka, co už cosi prožila, ví svý a ocel je proti ní bláto, jakkoliv to tak nevypadá, věř nám! ... :)))
Jarmilko...díky....jsem ráda, že to cítíš snad trochu tak, jak jsem to myslela..... :-)
Jarmilko...díky....jsem ráda, že to cítíš snad trochu tak, jak jsem to myslela..... :-)
Jarmilko...díky....jsem ráda, že to cítíš snad trochu tak, jak jsem to myslela..... :-)
...a kruciš, Jenyku.... vždyť to víme, že vše se opakuje a prolíná a pocity nás zaplavují a mizí.... a nikdo nic neprožívá sám... nemá to být poraženecké... je v tom jen pocit unikání, který ale nebolí a není porážkou... a který líp definovat neumím.... sorry :-)