Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLEGO
22. 03. 2001
2
0
1431
Autor
Ondrej_Fiala
Tvá vůně
Mi připomněla
Tu krásnou a tajemnou
Vůni
Ještě zabalené
Krabice s legem
Kterou jsem
Nedávno
Dostal k vánocům
Tvá vůně
V obálce
Mi připomněla
Krabici s legem
Kterou jsem včera
Nepoznanou
Odnesl na půdu
(1997)
Stejně jako Vyjanovi se mi líbí, že používáš stejnou formu vyznání. Vím, že je to těžší než pokaždé načmárat, co napadne... jinak, já být holkou... tak se vztekám, že jsi tu krabici aspoň neotevřel!
Channel No. 5 - LEGO ;-)
No metafora je to zajímavá, ale být holkou, tak nevím nevím ;-)
Takže pánové: mě by přirovnání mojí vůně k vůni nové krabice s legem MINIMÁLNĚ zaujalo (i když by samozřejmě záleželo ne okolnostech...) cením se originality a neotřelosti - ve vztazích i v poezii. Jo, a ta báseň se mi líbí, Ondreji.
Pěkné, ale už je to vlastně podruhé zopakovaný stejný způsob rozvíjení motivu. Příště už se mi to stejné asi líbit nebude.
Ty wole, já bejt ženská a někdo mou vůni přirovnat ke krabici od Lega, tak ho umlátím koštětem!:-) ... jinak jak se zdá, jste se rozešli dřív, než jste na to hópli ..:-))) .. no nic asi příště:-))
No je to opravdu trochu zvláštní přirovnávat její vůni ke krabici s legem. :o)