Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePomíjivá
12. 07. 2006
20
0
3129
Autor
Pacer
Než
staré obrazy
na zdi pokoje
co ráno
vítají poklidem
výstižnosti a inspirace
to jen ty
zcela jinak
živá a krásná
se tu a tam mihneš
pusu od jahod
zneklidňující
svou pomíjivostí
člověk_který_není
02. 07. 2006
Než..vylož si nebo použij jenom, pouze, nic jiného než... Ale myslím, že "než" má jiné zabarvení
někak mi ta věta nedává smysl... "Než".. ? a pak nic..??
jinak fajn textík*
:))15 tipů nefunguje, výběry jsou na h.., chcípl tady pes a panstvo ještě dělá vše proto, aby dlouho smrděl:)) A lepší nechat se vyloučit v létě - bude víc času na kolo a na plážák:))
:) chrouste - klidně - nevidím žádný důvod nevyndat dílko z dílničky a po vyčerpání hezkých 5 měsíčků i další. Nefunguje nic ze slibovaného - ať si mne klidně vyloučí :)
Jolanko:) dík za návštěvu, dík za tip :)
K ostatnímu textu: každý jsme holt jiný a někdy si to i dokážeme přiznat. Já nejsem názoru, že princip "sedávejpanenkovkoutě" vede k trvalému růstu. V některých státech, zvláště těch spojených se to považuje dokonce za nesmyslné a sebezničující. V naší krásné společnosti směřujeme - mám dojem - spíše k západní než východní filosofii. Jsem prostě od mládí vychováván závodním sportem, a ten se pěstuje veřejně, za potlesku, za pískotu, za zisku či ztráty bodů (někdy i peněz)Vždycky jsem si vážil fandů, co chodili i na tréning, aby viděli co nového se chystá, jaký šikovný mladý vyrůstá. Ale myslím, že i pro ně bylo a je satisfakcí pocit, že vsadili na správného koně - že tomu rozumí. Tento postoj prostě zastávám i zde, byť s tím třeba většina nesouhlasí. Ale, jak výše psáno, každý jsme jiný :)
dílko se mi líbí opravdu.
pročítala jsem si i reakce, tam se dozvím skoro nejvíc a nejdůlěžitější věci, a musím k dílničce říct jediné. Jsem v dílničce úmyslně, líbí se mi tam, vím, že za mnou přijdou jen ti kterým se to co píšu opravdu líbí nebo je to nějak osloví. Asi budu nadbytečný autor, och jak s tím budu žít a psát a vůbec :-)
jo, jsem sklerotička, tip
kouzelná_květinka
27. 06. 2006
Kytí: avi chodí jak se mu zachce:) dílničku (sloužící zřejmě jen pro nadbytečné autory) prostě používám jako nástřel - tak jako dřívávějc fungovalo dát dílko o dva dny dopředu - viděli je jen příznivci a člověk mohl opravovat, dle jejich reakce
kouzelná_květinka
27. 06. 2006kouzelná_květinka
27. 06. 2006
Jano díky za návštěvu v dílničce :))
Bazilišku: tobě za "do oblíbených"
kvítí: i tato je pomíjivá, asi to trošku změním, než ji dám v červenci (až mi bude dovoleno) na hlavní stránku :)
kouzelná_květinka
27. 06. 2006
to jen ty
zcela jiná, živá a krásná
se tu a tam mihneš
pusu od jahod
zneklidňující
svou pomíjivostí
skvělý...teda se omlouvám za asociaci, ale včera jsem viděla "Jeden hot a druhý čehý" a tam ta paní říká manželovi, že by i ji měl nejraději na vypínač...aby byl klid anebo ruch podle nálady...no, nějak to s vámi musíme vydržet;-)))