Jsem poctěna, že jsi zavítal!
Děkuji
Tady ta se hodně povedla, snad až na poslední verš, kde bych už jen napsal bez úvodního ...a.... tlumeně se smát. Jednak se ti tam opakuje dvakrát motiv noci za sebou, půlnoc sama o sobě evokuje i ticho, ale i rytmicky a důrazem lépe vyzní to podstatné - tlumeně se smát.
no s tou samozřejmě také :-)
To platí ale spíš s tou vaší slivovicí :)
mám pocit, že někdy v nejlepším se má přestat:-)
Že Ty taky někdy něco zase nenapíšeš... Tahle je moje nejoblíbenější. To s tím strašákem. Jů. Vlastně ještě s jednou - tou s tou vločkou, jak taje na nose :)
nádherný!prostě..nejlepší za poslední měsíc v kategorii,co jsem tu viděla.líbí se mi ten styl..tip jako prase :)
aaaach... vod Tebe mě to těší ... a to dvojnásob.
Díky Ti!
Hele, s údivem zjišťuju, že to nestárne (narozdíl od některých básní zdejších dřívějších sélebrít).
kuji, upřímněji už to nejde:-) hlavněže něco řeklo, to je důležité! :d
to je hezky, hlubsi neumim :-)
to je romantický :-)) a takové nevšední :-) pst... radši rychle piš, vono by to mohlo být tady nebezpečné, nechat takový nápad dlouho "zrát" :-)
a tu pusu beru, enem nevím, jestli mi pomůže :-)) ale za zkoušku nic.. :)
no - jak se to vezme .. :-)
ale - asi máš pravdu - pusu bych Ti moh dát i já .. ;-) btw - dneska jsem potkal holku, co sbírala čtyřlístky a jeden mi dala a to mě moc potěšilo ( ale pst - chystám se to použít, tak ať mi někdo neukradne můj příběh .. :-) ) :-))
ale zase nejsem tak náročná :-)
Ty máš teda ale požadavky .. :-))
tak novějšího...bych potřebovala múzu :-) a políbení asi...nebo nějakou katastrofu :-)
děkuji pěkně
a co něco novějšího ? tahle je kouzelná - dostala(s) mě
TIP + V + mezi nej
ježinkote, drahoušci... děkuji všem hromadně... udělali jste mi velikánskou radost.... kytičky posílám :-)))
juj...moc se mi líbí°°°
děkujú, Milly,za avi :-), odhadlas´ mne přesně ;-)
(jsem popleta, myslela jsem, žes to napsala Ty, a říkala jsem si, ej, že máš nový styl psaní ;o))
jsem už právě jednou nohou venku, přijdu ještě...
Tohle je taky nádherná.. věcička..... :-) avi
děkuji pěkně ... potěšení na mé straně .-)
Opravdu kouzelná, je fakt že působí tak smutně. Nicméně je úžasně něžná a to se mi na ní moc líbí. Tip*
hele, že Ty máš zálibu v sadistictví? :-))
huš chlapečku! :-))
to už tu bylo, vidíš, nečteš, nevíš, nepamatuješ.
Eště chvíli a naplácám Ti!
:-)
guy... děkuji Ti... a jsem tak nějak i ráda, že se líbí :-))
je hezká .. kouzelnokvětinková .. *
jak kašlu??? jááá kašlu? nekašlu....tsche
mlask drahá
sic na mě kašleš....ale kvůli tomuto....odpouštím ti to... *
Ty si neromantickej tvor prostě
:-)
mně se tam ztrácí smysl, komu čemu koho co :-)
nooo, podle toho, že ni nekníká, tak bych to taky tak viděla, ale ještě se hýbe, tak bych ho dorazila, by se chůdě malý netrápil :-)))
ach tak.., já měla z ato, že dorafnutý už není schopen odpovědi..
tak to nevím, to by se ho chtělo zeptat dorafnutého :-))
jo, Ty ho rafneš a on bude hned bez strachu.....- přemýšlím, zda proto, že bude rafnut tak málo, nebo tak moc.......
Milly... jistěže, kdo nemá strach, ten může cokoliv - skoro :-))))
:-)) tak to já snad můžu... :o)))
se netlemuš, bo Tě rafnu a budeš bez toho...hned :-))
tak to by jsi sakra rychle měl!
:-))
a já jsem zlá ježibaba a všechny Vás sežeru :-)))
díky Vám :-))
... působí na mne moc příjemně ... * Tink ...
Strašidlo Kubula??? Barbuchu na Tebe!!! :-)
A já strašidlo Kubula ;o))
A já jsem včelka Mája :))
se nestačím divit :-))
děkuji všem!!! se začnu červenat :-)) přeji krásný začátek července broučci :-))
Souhlasím....s Jakubiskem...je příjemně mrazivá....Ď za avi Milly :))
Paprsek, namotaný na prstu, mě baví si představovat. A svetr, upletený z mlhy, ten by se mi chtělo mít. (To kvůli... to je jako s tou pravděpodobnosti a bombou v letadle; když máš svou vlastní, je hluboce nepravděpodobné, že na palubě budedalší). A už zas myslím na... lyžování a zimu. Ten Tvůj svetr!
Strašák by byl lepší ve 4. pádu.
pěkné, uklidňující obrazy, voní
*t
ach taaak...:o) vnímavá holka...díky žes mi to připomněla, je to vážně milé dílko :o)
Jakubisko: protože mi báseň připomněla dílo od autora Never More "Božské děti" nebo tak nějak se jmenovalo... a já koukla, komu se to jeho dílo líbilo a poslala avíza těm, co mu k tomu napsali něco hezkýho... :-)
Krásná...jen se mi nelíbí ten pragismus v druhé strofě :) ale potěšila mě, děkuju za avízko...i když netuším proč jsem ho dostal zrovna já :o))) ale je to milé ***
příjemně šimravá..... trochu smutně působící