Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJarni Mish mash
21. 03. 2001
5
0
3522
Autor
Stevenson
Jarní Mish Mash..
Dívám se do plamenů krbu
chci vidět, co jsem neviděl
a husy už se z jihu vrací….
i my jsme stěhovaví ptáci
jenom bohužel.. bez křídel…
Je první jarní den
a sníh padá jak před Vánoci
a před námi už bílé noci
co na té letní promenádě
se předvádějí v Petrohradě..
Je první jarní den
a za okny to zebe
(a tak sleduji v jednom kusu
jak na stupnici Celsiusu
rtutˇ jak bursa jde do minusu.).
Ještě že mám tu Tebe..
Je první jarní den
a lásky čas se navrací
a někde vybuchují miny..
Bože odpustˇ nám naše viny,
to nejsme my, to někdo jiný
atˇ odpovídá za zločiny
vždytˇ my jsme jenom diváci..
Je první jarní den,
co je nám do světa ?
básníků smečka prokletá
atˇ sama svůj žal vyzpívá
u vína špatně nebývá
co všechno dá se oslavovat
je jaro, mrzne,
Jdem se schovat…
Falko, taky si myslím, že deštníky jsou vlastně jenom slunečníky :-)
Steve, a co když my sem chodíme kvůli avízkům, hm ?
Stevie, to se neresi :) proste tu chodime radi :)))))
Jarodejka: dazdniky su multifunkcne zariadenie :)
Falka: nojo, kdyz me posledne ten kysely prutrh mraku nad Prahou rozleptal CD a botky :)
[a stejne mam radsi bourky a krupobiti :)))... a vlastne i takovy mzivy destik... a vlastne... ech :) ]
Jarodějko :o) Slunečníky??? To snad ne, ani sluníčko si nezaslouží, abysme se mu schovávaly :o)
Ani deštníky, ani slunečníky, ani větrníky... všeho dosyta a celým tělem :o)
rire: Nojo, ale to by tě nezachránil ani deštník, přišel bys o něj taky... a náhodou, i nad Prahou někdy prší moc krááásně...
nejvíc souhlasím s těmi tvými posledními slovy :o)))
chichi, ja nerikam ze se mi to nelibilo, pobihat ve dve rano Prahou a nechat se macet prutrzi :)))))))))))))
a cvachtat botkami po potuckach na asfaltu :))))
[jen ta osudovost, Hamlete :)))) ]
Falko, nevím, jestli si to sluníčko zaslouží, nebo ne. Ale nemá pronásledovat, když si chci zrovna lehnout pod tečku. A dost, nebo to Steve pochopí jako obtěžování, a tlachání o počasí pod jeho básni :o)
Falka má pravdu, že slovo deletovat je, jako kdyby múza při přednesu v pasáži kýchla.. překřtila bych to nějak, nebo jenom přeložila, slovo mazat má víc asociací, i s tím vínem :-)
Steve, žádná vše.. , to by už bylo venku jinak, zatím se tady ale pranic neděje
Jarodějko, jstli on Stevenson nereagoval právě na počasí, když tě nazval VŠEdějkou :o)
Venku je VŠEchno možné, jen ne Jaro :o)))
..jestli Steve reagoval na počasí ? bojím se, že ne :-)
Falko, není jaro ? je několik důvodů pro, a jenom jeden proti
Jarodějko :o)))
Máš pravdu, a ani ten jeden důvod není proti, ono když se déšť nazve jarním a potom se v něm člověk v noci proběhne, uvědomí si, že svět je to nejlepší místo, kde se má trávit život!!
Bože odpustˇ nám naše viny,
to nejsme my, to někdo jiný
atˇ odpovídá za zločiny
vždytˇ my jsme jenom diváci..
(Bacilku, vážně je TOHLE prvoplánová reakce na počasí?)
Líbí se mi... našla jsem si tam pro sebe pár věcí, které bodly a zase přemýšlím nad světem... a jak ho zlepšit...
Možná bych předělala konec, slovo deletovat se tam nehodí...
ale tip to dostane určitě!
Diky.. za libeni..zkousim si takhle zase neco jineho.. a jinak.. zrejme se stridavymi uspechy..)
Nezlob se, ale mně to připadá jako trochu prvoplánová reakce na počasí. Ale nechci tomu upírat kvality.
)))))))))).. kdyz ale mas celkem pravdu..))a jestli si myslis ze mas CO.. upirat jsem rad.Ono tohle, stylove byl jakysi pokus.. o neco jineho..)Proste ten MIŠ MAŠ)).
mi se to líbí, moc:-))) hlavně chtěla bych u krbu vlídně utápět sněhové vločky ve víně. Ť!