Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSplet zájmen
21. 03. 2001
21
0
5860
Autor
Merle
Už si zase mě s Mě pletu,
opět jsem si Tě s tě splet.
Maně dávám kbohem létu -
- v neposled.
Do chtění se JÁmu vrážím,
krvelítě unik sten.
Toběstačně prchám pažím -
- nezájmen.
Roztoužile spletat Tě s mě,
v propletenci svítat svět.
Tvůj tep k mému teplu těsně -
- obalet.
sne_žienka
23. 12. 2002
Naplnil jsi můj šáleček kávou až po okraj - hluboce se klaním, pomrkávám a tipujuuu jů *!
Miroslawek
29. 03. 2001
Miwo, tvá variace je samostané dílo, a to dost dobré... dej si ho zvlášť, ať nedostávám tipy ještě za tebe :-))
Miroslawek
29. 03. 2001
Po delší době si čtu v Písmákovi - a starý písmák Merle potěšil. Zdravím Tě. Celé je to opravdu pěkné - poslední sloka je dle mého soudu vynikající.
zdar Proude, tebe tu nevidět až nepamatovat :-)) co se mi tak vybavuje, určitě se měli nějaký drsný debaty... jak se znám, tak o rytmice :-))
budu se muset vráti ke tvým starším dílkům...
vítej zpět připomínko starých časů :-))
Valéry: respektuji :-)
Falka: kupodivu fakt ne depresivní...
Amicta: krev jako náznak bolesti (běžné), však ne "smutné" (sten)
jo chtěl...
Amicta_sole
24. 03. 2001
Valéry :-)))))) BTW: Erben byl jedinej, kterého jsem před písmákem četl.
Jiko: obsahově jednoznačně JÁmu... ve smyslu mě
J: spíše rozpor realita - tužby
Reg: zaprvé nevím, co to je... a za druhé mě to.... je fuk :-))
všudyvšichni: děkuji za názory
No vždyť já tím upozorňuji na Tvůj zjevný posun k moderní výrazové formě. Jestli to není tím že se přemísťuješ do Prahy? ( jak jsem slyšel).
Tamto promiň nejde to, (a stejně je to jenom fikce)
Všecko dobrý ? Merle. :)))
Ono to zas až tak veselé není, zdá se mi...
K prologu - tak ne nudně depresivní, tak jenom depresivní ... tak jsi to myslel? ;o)
Tak dobře, tak k té konvičce seženeme i nějaký hrníčky.... jeden - nebo dva...?
jo, takovýdle hříčky papouš rrrrád :-)
recitace - proč ne, ale tohle bych asi nedokázal
Nikdy bych to nezarecitoval, tak aby ostatní pochopili co tím chtěl básník říct. Ale počteníčko je bezva :-)))
tip *
Invertor: ale ona to je provokace :-))) nedá mi necitovat Cimrmana: nuže? kryj se, srabe! ;-))))
Vojtek: není to psáno, aby to někdo chápal, naopak, aby nebylo pochopeno, co chtělo být vyřčeno :-)) ale smysl to má....
Vio: s důrazem na já, prodloužené á s plynulým dovětkem mu.... jinak to podle mě ani nejde...
No to sem si procvičil jazyk :-)))
obsahově mi to trochu uniká srozumitelnější by to bylo kdybys použil "jáMU", ale takhle? nevím
No to sem si procvičil jazyk :-)))
obsahově mi to trochu uniká srozumitelnější by to bylo kdybys použil "jáMU", ale takhle? nevím
Ondrej_Fiala
21. 03. 2001
Bratře, dal jsi se na experimentální poezii? :-)
No, piluj, piluj, Hans Arp z tebe ještě není... ;-))
úsměv mi to jednoznačně vyloudilo, bráško... jsi to takový typický Ty, jak Tě máme rádi...
TIPík od ucha s-uchu:-))))
:o))))))))))
tak takhle je to? Stačí pár dnů, týdnů a významy se pootočí v čase
Vio: cože? jak ne pro recitaci? já to zarecituju vcelku snadno... (kdybych nebyl stydlín) všechny pauzy a důrazy jsou graficky znázorněné.... po zvukové stránce nevidím problém...
Merlí, to máš pravdu, ale jaký je při recitaci rozdíl mezi "mě" a "Mě"? ;-)
Vio: rozdíl při recitaci mě a Mě je v intonačním přízvuku důležitosti!! :-)))
Carodej: kbohem je jenom provokace :-)))
Merle: tak se přeci braň :-)))