Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠamilův poslední čaj
12. 07. 2006
4
0
4391
Autor
Movsar
"Šamile, včera v noci jsem měl sen...", zvrátil hlavu k husté klenbě bukových korun Dokka, "...a v tom snu tě zradila tvá levá ruka!" Šamil zpozorněl, zadíval se na Dokkovy smyslné rty. Přestože byly až příliš podobny rtům ženy, věděl, že nelžou. "Lulilů..." zašeptal Šamil jako vítr a oči nechal těkat kolem sebe, odrážet od kmenů stromů, až je konečně zapíchl do kotlíku s čajem. "Dokko, napijme se."
Levá ruka byla ta, kterou Šamil zneškodňoval nevybuchlou munici a teď s ní praštil do strun letité španělky. Chtěl si jen naposled zazpívat se slavíky...
Levá ruka byla ta, kterou Šamil zneškodňoval nevybuchlou munici a teď s ní praštil do strun letité španělky. Chtěl si jen naposled zazpívat se slavíky...
jo takhle, já jsem hudební analfabet. :-)) no, tak to z toho plyne, ne? proto mě zmátla zbytečná otázka.
levorukou = kytara pro leváky - struny jsou daný navopak, tj. pravou mačkáš akordy a levou..."praštíš do strun" :-)