za sebereklamu se snad ani neděkuje :o)
ďakujem:)
za pripomenutie tejto Tvojej chrámovej
básne:)
vím, že už si tu byl, stano - ale ta tvoje dnešní mi to připomněla - hezký den... v chrámu... vinšuju :o)
se ti nevidím, bereš to statečně hlava nehlava :o)
díky moc a nestrhej se mi tu příště :o)
Dnes poslední text od Tebe...o
díky, tipy nějak nepotřebuju :o)
jen si tu klidně hezky potichučku semtam čti... a ta "choroba" měla mít úvozovky, no... ;o)
neumím rozlišovat mezi polibky
a kořeny
neumím rozlišovat mezi prostým
a složitým
tak jsi teď na mém seznamu
slibů k zapomenutí
V tomhle je hromada zivotnich zkusenosti smrsknuta na minimalni prostor. Smarja, ti zavidim schopnost tak presne popisovat vsecko mozny. Premyslim, kam ti dat jeden velky tip. Tak si ho primysli kam libo.
Jo, asi tak. A blbe cloveku nemusi byt jenom z nemoci, ale tohle asi taky vis a ja tu nechcu brecet a lamentovat nad zivotem a jeho ulety.
Moudré a s nadhledem i s podhledem! Moc*!
vy jste se mi tu do toho holky ale pustily, teda :o)
díky, hvězdinko :o)
to není zlobení... jen jiný pocity nebo prožitky... :o)
dík teda...
dovolil jsem zlobit..........ještě pořád čekám v truhličce mam tvé doteky a svoji korunu s tvymi vpletenými vlasy(byli a možná zas budou)naše ruce jsou ´pořád ještě roztoužené a tvé břicho mi bude vždycky chutnat po medu.Mym chrámem je tvé tělo..jen klečím....modlit se zapomínám.Neumím rozlišovat mezi polibky a doteky neumím rozlišovat mezi prostym a složitým.Tak ted jsi na mém seznamu slibu k vzplanutí.Všechno hoří když tomu daš tu správnou jiskru(oheŇ vždycky cizí popel jen a jen muj)CO NA TOM že vzhlížíme k věčnosti když na věky není nic........jen upřímnost víry Já@TY
se nestyď - píšeš chvilku teprve... a myslím že se lepšíš ;o)
tak tohle je bezva víš až se stydím kolik toho tu máš a ja takoví malí basník na lesní pěšině si tiše pískam pisničku,dokola tu jednu
vodník?! a nerozumí mi? vodník měl Haničku rád!
drsné jako pilník...takový ten na dřevo... to mě napadlo, no přeber si to jak chceš. ***
Píšeš moc hezký věci. Nic, půl 4 ráno, jdu taky spát! Dobrou
to mi úplně stačí... a děkuju!
y pocitx dobře znám, jsou mi taky vlastní a v té bezprostřední autentičnosti je velká cena, i když zpravidla především, jak sama píšeš, pro konkrétního člověka či lidi. Též, když něco napíšu, jsem netrpělivý, plný toho, jakou geniální věc jsem napsal, ale s každým, byť jedn půlhodinovým odstupem zjistím, jak musím opravovat a věř mi, často se trápím třeba jen s jedinou slokou celé týdny.
Psaní má různé úhly motivace a odezvy. Aaždý z nich má svou cenu, tedy určitě i tvůj. Držím palce, je to dobrý základ.
co ti k tomu doprdele říct?
skvělý!
taky to tak dělám - většinou si přečtu tři věci a pak se vidí...
díky za připomínky - s tím rytmem - jsou - alespoň pro mne - básničky, které melodii a rytmus mají, jiné jsou jiné, jen takové vypovídací... oboje ze mne musí ven... nedokážu přičesávat a upravovat, jakmila se do toho pustím, ztratím se - nejlepší věci jsou podle mne ty, kdy jsem prostě sedla a napsala... i když na druhou stranu, vždycky mám (většinou jen na chvilku) nejlepší pocit z toho, co napíšu poslední - ony jsou to vlastně dopisy někomu konkrétnímu... on i ten klišovitý chleba tam být prostě musel :o))
opravdu děkuju za zastavení a rady :o)
přečetl jsem si tři věci od tebe, tato se mi líbí nejvíce. Zejména pak obsahem. Trochu bych si dával pozor na rytmus, který dle mne narušuje déla zpravidla posledních veršů v jednotlivých slokách v první větší polovině báně. Také bych asi nenapsal - chutná po chlebu - myšlenkově to sedí, nicméně je to dost zaužívné klišé.
Na druhou stranu má báseň ženskost, i emoi a pěkný je i epilog - tip
je to skvělé:-)))!...a přitom to není zrovna můj "cup of tea";-)