Mne tahle poezie moc nebere..ale musím uznat,že text má formu..nikde nedrhne..myšlenku,příběh..ano hezká básen se Ti povedla
tak to mě těší, že se líbí...
Konečně čtu zase něco pěkného.*****
hippiebeat, hmm, tak to je zajímavý :)
tak trochu hippiebeat...krásná*
Haha((; Dobře. Já jsem ráda, že to bylo jen takový nedorozuění((; Mě se ty Tvoje básničky moc líbí((;
tak mi to promiň, prosím. a děkuju za lichotku. a věř mi, že jsem se vůbec nechtěl piplat v tom, jestli něco přeháníš nebo ne, ale jen jsem s tebou chtěl hodit kus řeči, páč se mi tvoje básničky moc líbily. ty moje repliky byly zkrátka jen projevem zájmu.
tak mi to promiň, prosím. a děkuju za lichotku. a věř mi, že jsem se vůbec nechtěl piplat v tom, jestli něco přeháníš nebo ne, ale jen jsem s tebou chtěl hodit kus řeči, páč se mi tvoje básničky moc líbily. ty moje repliky byly zkrátka jen projevem zájmu.
Jsem šťastné děvče. Přeháním a přeháním (prakticky:lžu). Tak to prostě chodí...Dělají to všichni. Byl večer a já Ti chtěla pochválit tu Tvojí rýmovačku, protože je ohromná. Večery zapříčiňují, že přeháním ještě víc, než běžně. Asi se podíváš, kdy jsem to psala. 15. březen, byly 4 hodiny, 47 minut a 33 sekund. Teď se asi půjdeš podívat do kalendáře, kdy zapadalo Slunce. Dobře, V šest hodin. Nebyl ještě večer.
Měla to být ohromná lichotka Tvojí básni a tys to nepochopil a zkoumal to do podrobna a já pak musela rozvíjet tu kravinu, co jsem řekla a říct znova úplnou kravinu.
Promiň mi, drahý Filippo, že jsem urážkou Tvé racionality.
Anetté, děvče nešťastné, přečetl jsem si některý z tvých básní a zdá se mi, že všechny jsou nějak tak romantický... tak nepovídej, že tě romantický věci nebaví ;))
Ne... Ale myslela jsem si, že mě nebaví romantický věci((;
a předtím sis myslela, že jsi neobyčejná holka? :)
Právě mi došlo, že jsem jenom obyčejná holka, protože tohle mě úplně dostalo... To ta předposlední a poslední sloka..*
Nádherný prolog;)
krom prostřední části, fakt pěkná slaďárna T*
todle mě ale posouvá do jiný doby než je tahle současná... je to něžný *
Ta je nádherná... moc něžná, líbí.. tip*
no ty poměnky se k tomu opravdu hodí..
Dívat se na svět je krásné***
díky za pomněnky, připomínky a tipy. budu se snažit, aby příště tekla krev, vyhřezávaly vnitřnosti a kusy masa létaly po Písmákovi... no vážně ;-)
je nádherná, něžná a také i botanická, a to je něco pro mě :-))), díky za příjemný zážitek a TIP
jo, balancuje ... abys nepřebalancoval ..., nějakou krev by to chtělo ... příště :-)*
je pěkná
v mých očích to chvílema jakoby balancuje na nějaký pomyslný hraně, ale pak se mi to vždycky vrátí na tu správnou stranu
jsem docela zvědavej, až tady toho budeš mít víc
máš úplnou pravdu, myslel jsem patrony, ale to slovo se mi nějak nehodilo do krámu, a tak jsem tam hodil broky, aniž bych ve skutečnosti věděl, o čem píšu... je to takhle lepší?)
Jen tak fakticky: prázdné zrezlé broky jsou nesmysl, protože broky jsou kuličky z olova....:-)možná jsi ale myslel prázdné zrezlé patrony...ale jinak fakt pěkná básnička.Sice trochu přeslazená, ale hezká. Přeji hodně nápadů při dalším dílku!
zahanbeně přiznávám že ne. o čem píše? :)
díky vám všem :)
čouhán: proč jsou nejsou broky přesvědčivé? když jsem chodil po různých pustinách, často jsem nacházel vypálené patrony, které tam snad zbyly po nějakých lovech... a jaké rýmy ve druhé sloce se ti nepozdávají? snad bych je mohl změnit :)
Krásná "Filippo" jsi něžná dušinka.....dávám si ke svým nej***
Působí to opravdu přesvědčivě (až na ty prázdné zrezlé broky :-)), upřímně, autenticky. Líbí se mi i nepravidelě překvapivé řazení rýmů (snad kromě některých ve 2. sloce). To už je dost na tip.
heh, dobrý, slaďárna) prva mi trošku dělaly problém ty rýmy, ale pak sem is zvyk.. pre mna ok.