Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoučení o člověku
23. 03. 2001
0
1
2559
Autor
Suppe
Člověk touží vždy jen po tom co nemá. Problémem je, že často i po tom, co nemůže mít.
1 názor
Kytička-máš pravdu. Můžeš najít svého vysněného partnera, ale voda je opravdu hluboká. Já jsem pochopila, co tím myslíš....
Kytička: * = tip? Ne milovat špatné není, ale pokud si člověk stanoví příliš vysoký cíl, může dopadnout hodně zklamaně.
Kytička: * = tip? Ne milovat špatné není, ale pokud si člověk stanoví příliš vysoký cíl, může dopadnout hodně zklamaně.
Aproximator
25. 03. 2001
A jak poznám, že to nemůžu mít? Není snad ten největší problém v tom, že si předem řeknu, že to mít nemůžu, čímž se krásná touha, změní v obyčejnou závist? .. jo ale jen někdy ...
Cavalera: pro Tebe to asi bude znít dětinsky, ale když třeba sníš o nějakém ideálním partnerovi, často si stanovíš takový požadavky, že v těch šesti miliardách lidí takového člověka najdeš jen velmi těžko a ve svém okolí vůbec.
Po tom co člověk má opravdu většinou netouží, ale ten problém s tím nedosažitelnem je dle mého velmi obsáhlý.