Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrší
06. 08. 2006
10
8
5768
Autor
Markel
Zatímco déšť jim
křídla smáčí
smířeně plují nad krajinou
a z hrdel píseň
zlatoletní
tlačí
ta mění se však v notu jinou
o trávě která voní po seně
o ranních mlhách
jako bílá káva
o slunci co se tváří zasněně
a každé ráno
unavené vstává
křídla smáčí
smířeně plují nad krajinou
a z hrdel píseň
zlatoletní
tlačí
ta mění se však v notu jinou
o trávě která voní po seně
o ranních mlhách
jako bílá káva
o slunci co se tváří zasněně
a každé ráno
unavené vstává
8 názorů
Markel, mě těší, že jsem si početla a určitě ještě přijdu, máš tady toho hodně a musím si udělat víc času. Hezký večer.
koloušek: díky za tvoje kukýnky, jsem potěšena, už dlouho u mne nikdo nebyl a ruku na srdce, já už dlouho u nikoho, budu to muset napravit, pěkný den :-))
pupin: to je dobrej nápad, já si kukýnka představím a pak ti napíšu, jak ho já vidím, jo? :-))
ale jdi ty kukýnku, není zač - jak takovej kukýnek by asi vypadal,kdybyl byl hmatatelnej...
námět na Večerníček - třeba
pupin: nebo kterékoliv jiné ptactvo, deštěm otrávené, díky za kukýnka :-))
"a z hrdel píseň.... tlačí"...tlačí..?...
tohle tlačí v jinak velmi příjemném, vůbec ne unaveném, ránu.
Je to hezké, ale nepůsobí to jako původní dílo, je to jako transmutace něčeho, co už bylo napsáno. Ale hezké to je, trochu ploché, ale pohodové...
Spring: :-)))), já už mockrát takhle nadvakrát byla na návštěvě pod různými dílky, měj se krásně, píšeš moc hezky, dávám si Tě k oblíbeným :-))
Spring, lukášj,rainman,guy: díky moc za vaši pozornost, jsem potěšena vaší návštěvou :-))
musíš se na to dívat z tý lepší stránky - nevaří se ti mozek a porostou houby .. :-)
Norsko 1: Díííky,že ses stavil, říkáš od trávy? jo, asi jo, taky u vás prší :-))))
vlastovka.: Díky za kukýnka, jsem ráda, že jsi se zrovna ty zastavila, vždyť píšu taky o tobě, viděla jsem vlaštovky na obloze a to mne inspirovalo :-))
vlastovka.
06. 08. 2006
daddy" dík za návštěvu, no nevím nevím, zítra ani náhodou se mi nebude vařit mozek ani co jiného, na internetu to vypadá, že ještě nějaký ten den bude takovej, jak jsem ho tady hodila na P. Měj se krásně. :-))