Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMá slova ztrácí se
08. 08. 2006
11
6
3252
Autor
Rad_o)))
… má slova z úst
ztrácí se v tichu
jak kouř z cigarety - rozplývá se
ve volném prostoru
Jen, že je …
tak mluvím si sám pro sebe
abych taky byl !
6 názorů
Usmáty_autor
16. 02. 2007Obyčejný_chlap1
28. 12. 2006
...sedí mi to...stručné...ale obsažné...jo, a je to doslova a do písmene pěkné...
Líbí se mi, vždycky se mi líbí dílo, ať je jakékoliv, když v něm vidím něco ze sebe nebo ze svýho okolí..., jen ten závěr.......hmmmmm....... něco bych tam.... ale fajn :-)
... děkuji všem za kritiky :o)))
Trochu jsem tušil různé reakce, tak jsem počkal, až se jich nahromadí trochu víc :oD
... já osobně s a2a2a souhlasím, udělal mi radost, že se mu zalíbila myšlenka ... má pravdu, že by se asi dala zpracovat daleko lépe ...
Je jasné, tedy alespoň si myslím, že na grafiku má každý člověk jinačí pohled ... a tahle je velmi jednoduchá a barvy použity jen tam, kde jsou logicky a citově zřejmé, takže asi nic záslužného :o)))
... jsem rád, že se většinou zalíbila
a děkuji za projevené emoce a tipy :o)))
(avi všem)
Už su tady asi počtvrté - a nakonec se mi přece jen začala líbit *
:-)
Nemohu souhlasit s a2a2a, neboť to grafické doplnění se mi moc líbí..patří tam.. ale.. je to pouze otázkou názoru, ny?:)
Lucifer`s Angel
20. 08. 2006vlastovka.
17. 08. 2006dablova_pani
16. 08. 2006
asi bych se pridala k nazoru a2a2a - ta myslenka je pekna, ale zpracovani je take moc fadni a tim ten prvotni napad ztraci ... ale jako hezke to je, ne ze ne ;-)
Tiché moře
08. 08. 2006
velmi solidní nápad i myšlenka, osobně se mi nelíbí, když se používají v grafice barvy, ačkoliv jejih smysl je zřejmý. To vlastní zpracování už tolik nápadité není, ale zkus se k té básničce za čas vrátit, zejméně k její myšlence, asi by z toho mohla být velmi hezká věc.