..prekazalo mi dvakrat po sebe 'kdyz' inak je to cele velmi pekne*
Líbí se mi třeba taková...suverenita, jistota slov a celé básně :)*
vau po druhé, plyne jak noční myšlenky, plné obrazy..
přímo pro mé dnešní rozoložení..
..já věděl, proč si tohle dílko odkládat na později.
a řekla bych, že tip od dekadentní a cynické negátorky u tak poetického dílka (kterého se evidentně většina těch, co zareagovali snažilo nedotýkat, aby nepolámali jeho stavbu...) - které připomíná nalakovanou pavučinu - rozhodně svědčí o vysoké úrovni textu nebo alespoň kvalitě výrazových prostředků...
obrazy, které kreslíš inkoustem slov, jsou tak poetické a strhující, že čtenář velmi rád opomine i drobné faktické nedostatky (třeba ticho epilepsie - epileptik sice při záchvatu nemluví, ale ty neartikulované, víc zvířecí než lidské zvuky, jsou o dost víc děsivé a zneklidňující...) a fascinovaně čte, dokud neporozumí, zklamán, že těch vět nebylo víc...
T!
(mimochodem, od jakého A. G. je ten citát?)
neuvěřitelné...az oslepujici, tolik obrazu...
myslim pěkná, ne zcela transparentní básnička o genitáliích a dějích souvisejících včetně extatického opistotonu...
hohó ! vlastně jsem ráda
ale jméno máš nádherný (e.)
dnes je na Písmáku svátek, opravdu moc hezká
ufff..diky za tvoju kritiku k mojmu dielku...vdaka nemu som ta objavil...davam medzi oblubenych a najblizsie dni snad citam:)
Ještě že, bych dosypal písmenkami z pytlíku, to že se k tomuto vracet již nebudu, a Tobě obušku z pytle ven, návratů též nepřeji, Eil :)))
Vyrobila obraz vánoční jedličky
pod kterou hora dárků pro děti
nikdo si pro ně nepřišel
osiřelá, opršelá oschlá kostra
s cetkami
nemá kdo by vyhodil ...
Mohyla marnosti
obět pro jedinou
vrcholící příležitost
co měla být k radosti
proměněná.
T* dítě :)
...co všechno člověk musí prožít aby mohl tohle napsat...kolik prachu z cest mu musí napadat? ta představa bolí, krásně bolí...zvláštní...ty nejkrásnější básničky jsou tak nějak bolavé...kdyby to šlo tak obejdu každého písmáka a dám mu to přečíst..jenže...mohu dát jen tip....
to je tak křehký...
tak moc
zatopte zorničkama pod sukněma z pylu
ve stonásobné masturbaci najde svoji sílu
i ten kdo bude lhát
a může si lehnout na záda
a listí opět hroby zapadá
a ticho bude zticha těžce stát
pak zbude ještě vytesat že:
"to drahých mrtvých jsou ruce mrtvé
to jsou mé ruce uťaté"
hvězdy z rybích pátečí a měsíc lesku rybích šupin upíjí brčkem noc, jak extra dlouhý drink co stoupá do hlavy*