Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrápníkAJDÓ
21. 08. 2006
10
2
3930
Autor
Jiřička
Po jeskyni
s průvodkyní
běháme v tričku
a máme dost zimy.
Krápník jak HAD
za krk mi spad´
-jak ho mám nenápadně
zpátky přidělat?
Některý visí,
některý stojí,
některý s některým
někdy se spojí.
Támhle je slon,
TAJemný DÓm,
když se v něm zhasne,
tak budu zas v tom...
2 názory
Ahooj, ta je srandovní - ale když ti to pochválil sám velký krápník(Krapnik)tak to už bude dílo!
Ale neboj taky ho neznám, alespoň myslim,teda jen nekdy. Měj se.
Hezké, hravé, tak akorát na vzpomenutí akce.
Tuleň:jj, prásknul.
S_B: Omlouvám se za nezdvořilost, ale s kým mám tu čest?
Já už jsem trochu mimo,protože Krápníka neznám.Jistě je to zajímavý tvor,doufám,že ho ještě poznám.Tuleni,už jsi mě přitulil k milovníkům tvého guláše?Budu na to hrdá!
S_B: jj, taky tak... teď ještě přemýšlím, kde jste se potkali vy, ale možnosti tu jistě byly... :)
promiň Jiřičko, že ti tu tak spamujeme pod tvým dílem
Sainte_Berenique
31. 08. 2006
pěkné... t*
taky vítám na písmáku... mimochodem znám jednoho člověka, co si říká Krápník, ale o tom to asi nebude...
Jestli ho někdo ukradne,tak asi já(ráda kradu sny).
A víš,že Norsko mi ještě zbývá k prozkoumání ze zemí mého milovaného severu? Díky :o)
čtvrtý řádek mi nejede, ale jinak ... :-)*
víš, že v sloupsko-šošůvských jeskyních je krápník místními průvodci zvaný "dívčí sen"..., teda pokud ho někdo už neukrad ...
Děkuju za radu a za podporu,to víš,oblíbená slůvka
se propašují i na vzdor všem pravidlům :o)
:-)))))))))))))
díky Jiřičko, a vítej na Písmáku
dokonce al-taj-dó ;-) hezké, hravé, jen bych (kvůli rytmu) v poslední řádce vynechal "tak"
*t