Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyž jsem šel do krámu
23. 08. 2006
18
15
4849
Autor
j. nick
Když jsem šel do krámu
pro chléb a pro vejce,
cestu mi zastoupil
vietnamský prodejce.
Abych mu ukázal
že nejsem rasista,
koupil sem kalhoty
zlevněné na "ci sta".
15 názorů
Opět už to slábne, pokračování zítra :) Ale ta závěrečná hříčka je prostě kouzelná :)
to už by mohl být zrovna Funík, ne? a Funík zní dobře... ;)
zas něco napiš - až sem zítra přijdu.. třeba něco o myslivcích, nebo tak (páč chodím na střední lesnickou školu a mám zrovna svaťák. Něco o tom, jak je zelená ošklivá barva.. thx.)
Have a nice day/evening.
sem holt blázen no:)
ale FunJ.nick radši ne, některý lidi by to naschvál četli jako FuJ.nick a to bych pak musel bejt smutnej:)
MAZEC!
nechceš se jmenovat FunJ.nick?
to je neuvěřitelné, že jeden člověk dokáže zplodit také věci..
... to je nevjeřitelné že je den človjek dokáže splodit také vjeci..
*
Lais starší
18. 01. 2007
řikal jsi mi, ať jsem upřímná, až ti budu psát komentáře, mno tak jo teda... hele, tohle mě rozesmálo, to je hodně fpoho a zatim mě fakt kritiky nenapadaj:c)
řikal jsi mi, ať jsem upřímná, až ti budu psát komentáře, mno tak jo teda... hele, tohle mě rozesmálo, to je hodně fpoho a zatim mě fakt kritiky nenapadaj:c)
No jo - a když člověka něco napadne, tak neví jak to zpracovat a když to zpracuje tak zjistí, že to »néni vono«, a tak čeká na další iluminaci v řípě a tak se to furt opakuje.
šmarjá, to mi lichotí:) pokusim se zase brzy něco vyvrhnout, ale nevim, kdy se tak stane, taková hovadinka prostě buď napadne nebo nenapadne, nedá se to hecovat, ale co ti budu povidat, že jo:)
Na férovku : ne všechny jsou na tip, ale všechny mají společný silný prvek a to humor. Humoru tu není mnoho, dobrého humoru ještě méně a proto : mám tě v oblíbencích, příteli. Koukej psát, já se rád chechtám...
:-)))
*t
PS: objevil jsem tě díky mé oblíbené písničkářce, tož ji buď vděčný ;-))))
Já to mám s múzičkama dost těžký, mě totiž vůbec nelíbaj (ty zplodiny, co tady občas vyvrhnu, na ně svádět nemůžu, to sou jenom kravinky a blbinky, který ze mě sem tam vypadnou, snad jako výsledek zatmění Slunce, Měsíce a mozku zároveň).
O ty písničky se s náma určitě poděl, já přímo hořim zvědavostí, tak neváhej:)
Když přesvědčíš mou múzičku,aby zase brzy přiletěla a líbla mě na čelo(-to víš já jenom skáču,jak ona píská)někdy se dost načekám...
Leda,že bych zveřejnila ty moje staré písničky.
No,uvidím...A taky díky :o)
Mimochodem, po přečtení tvých věcí jsi též má oblíbená autorka, doufám, že si brzo budu moct přečíst něco dalšího:)