Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLove
Výběr: Print
25. 08. 2006
4
0
4267
Autor
Renas
pri tejto piesni by som ťa hladil po vlasoch
a tancoval s tebou pomedzi svietiace lampióny
bubeník paličkami hladí činely a život je ako bozk
dôveruj mi aspoň chvílu aj keď je to ťažké
byť zamilovaný je najkrajšia vec na svete
len keby nám svet nebral posledné ilúzie
to je tá najsmutnejšia vec na svete
pritúľ sa ku mne a vykašli sa na to
gitara jemne hladká oheň po nočných vlasoch
najkrajší lovesong na svete je minulosť
ale niečo z toho žije, lebo piesne prežívajú všetku nenávisť
v pokazených srdciach
come come come to me...
zeny s velkym zadkom su fajn, ale odtal potal:))
je tu zamracene brachu a strieda sa to so slnkom, takze hlava ma boli... po znackovom feste som ochorel... mala magdus si zlomila nohu... milan otehotnel:)
ptr merka je autor... nick ma merka_out
jak sa nam mas?
smokrew: a poznas piesen i found a reason?
a napisal som, ze studujem psychologiu? mne uz asi jebka na hlavu... filozofiu studujem:)
smokrew_b8ie
26. 08. 2006
vsak ano, ale v praxi musis veciam priznat nejaku hodnotu, lebo keby som vsetko relativizoval, co sice dost casto robim, sak uznaj... kam by som sa dopracoval? no kam? sak kam teda?
ale velveti su pecka... vobec nie su cukrovi, ale postihuje to emocionalno cloveka... vies cloveku, ktory studuje psychologiu padne dobre, ked pocuje ze laska nie je nieco relativne alebo abstraktne... ja som bol vzdy romantik a pokial je rec o umeni a braku... dneska su take cukrove veci vynimka a ja som rad v mensine:) tak sme si zafilozofovaliii a dnes pritom ani nepijem:))
keby si pocula tu piesen... to je tak krasne:)))
si zober, ze v pesnicke to nevyznie tak banalne, ale ked to clovek napise, je to sprostota cisteho nezamenitelneho charakteru... :) ale keby si to pocula... hmmmmm:))