Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJabl Kům
Autor
JiKo
Jabl Kům je skvělý manipulátor s dechem, který vás dokáže přidusit natolik, že ani nevíte jak se jmenujete. Dívá se na vás tím svým pohledem, chytí vás za krk či za tepnu a vnutí vám svoji myšlenku smrti. Je to nevysvětlitelné, ale přesto to nepřežijete.
Existuje se ale spousta sklepních styků (Lyryk, Vella), kteří vám řeknou-máme to dobře sehrané. Co si má pak člověk myslet? Každopádně Kůmě Jablkova show působí rdousivě, až cyanoticky.
Mrtvoly jsou dle mého názoru dobře natočené (většinou tváří k zemi) a zdá se, že i zábavně. Jabl Kům využívá psychogeologia, hypózy a mnoha dalších technik k zabíjení. Občas se mu, pravda, vše nepovede, každý chybuje, někdo přežije. A přiznejme si, kdo by zvládl tolik vražd, co on.
Celkově působí části mrtvol (kromě levé nohy) od tohoto magického člověka velice věrohodně a ačkoliv vyvolává u některých lidí potřebu pít pepsi, musíme uznat, že příval krve do našich médií a kosti se otevřenými zlomeninami opět prodírají mezi lid.