Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNávrat mě. + Oznámení o založení Klubové zcény Písmáku
Autor
Voloďa
Přijměte mé chladnější pozdravení a přejdu rovnou k věci.
Tento servr se očizřetně ocitnul v krizi nejhrubšího zrna. Když jsem se tu tak procházel viděl jsem věci které ho nešlechtí - spousta nových nicků ještě tipově slabších než původní a jak jsem tak nahlížel do jeich děl, tak zcela oprávněně..
Nezastírejme si - nové prostředí písmáku je jakoby horší i vzhledem ke vzhledu jeho vzhledu a v neposlední řadě i jakoby funkcí.. toto úmyslné zhoršení ze strany netalentovaného panstva vás ale nepřiměla o to víc zlepšit písmák tvorbově!! Ba naopak, vaše rezignované rádobydíla jakoby se nudnu a nepovedenosti tohoto prostředí snažili přispůsobit!
TO SE MUSÍ ZMĚNIT !!
A proto se vracím na tuto zcénu i když už je mi co do kvality velmi těsná a popravdě řečněno si mou přítomnost ani nezaslouží, protože i já mezitím poeticky vyrostl nade všechny meze a mé ambice jsou již úplně jinde a berte to spíš jako takovou pomoc od staršího bráchy nebo tak něco.
Abych ovšem byl schopen v tomto literárně slabém prostředí jak se říká fungovat aby mě moc nekazilo, rozhodl jsem se oprávněně založit zde svou vlastní platfornu, kde nebudu už nadále bazírovat na vašich neodborných tipech. Bude to místo kde bude vítána spíše jen (na zdejší poměry) elita.
Nechal jsem se totiž inspirovat kluby, kam chodí fanšmekři aby se izolovali od středního proudu a rozhodl se založit Klubovou zcénu Písmáku kde budu ředitelem a nevemu tam hned tak každého a možná tam dokonce radeji budu jen já. To se ještě uvidí na kvalitě příznivců se zájmem o vstup. Od své účasti si slibuju mírné pozvednutí úrovně písmáku, protože jsem zde započínal svou kariéru (ale nic mu nedlužím! -Prostě jen z dobré vůle.) Nyní již můžete chodit na má kvalitní klubová díla čtenost jen třeba 50 a z toho jen několik odbornějších tipů. (Na zbytek to bude moc těžky.) Můj klub tožiž není nafukovací.
Protože jsem již odrostl Voloďím střevícům, budu zde znám pod zralým nickem SENIOR.
Ano, stal jsem se mužem a jeden rok do plnozletilosti je již pouhá formalita. Má díla jsou opravdu kvalitnější než cokoliv a nevím zda na ně budete stačit.. Ale aby vám to nebylo aspoň pro tentokrát líto, zařadím na závěr této manifestace mého dalšího působení zde, dílko z Voloďovy éry, které právě nějaké vybírám v šupleti a nechce se mi ho sem přepisovat ale budiž. Báseň se jmenuje Gympl a napsal jsem ji jednou kdysi velmi rozčílen a odhodlán používat i nedžentlmenské výrazivo a nechtěl jsem ji tehdy ani publikovat. Nyní už mi to může být vzhledem k mé pevnosti v krámflecích jedno. Jak jste jistě postřhli zapracoval jsem na pravopisu ale báseň je postarší a nechce se mi ji opravovat, tedy se zaměřte pouze na již tehdy pučící kvalitu místo hnidopichání. Hájím v ní sice tehdejší postoje k tipům a podobně ale platí co jsem psal.
Gympl
Střední škola konkr. gympl
toť ráj pouhé průměrnosti
při vzpomínce na ten ústav
leze na mně cholerictví
talent můj tam tiše trpí
na smetišti účetnictví
"vyjmenujte, kde jsou tropy"
tuze pruzen um básnický
O svých hloupých spolužácích
těch co kouří za plentou
těch co pijí na záchodě
co jsou blbý na entou
o těch dnes psát nehodlám
jak já k tomu přijdu, ptám se
uznáváný umělec
tolik tipů za své básně
do smrti mít nebudeš
jak já k tomu prostě přijdu
nejen že jsem nucen snášet
spolužácké poťouchlosti
k tomu nutí mě se učit
takové ty přízemnosti
jak vydělat nejvíc peněz
koupit za ně pitomosti
samostatnou kapitolou
hlupáci co učit mohou
čemuž se lze jenom divit
když se na ně jukneš zblýzka
předkus, uši, oči psiska
mastné vlasy větrem vlají
ústy slinty vylézají
učejí nás z protokolů
(zašpiněni od motoru)
jak se máme oblékat
vypadat jak z módních molů
na předmětu etika
a náš třídní tlusťoch Šíma
zadarmiko trojky lemplům
chytré žatctvo potápí
talenem to ve mne hřímá
to však šímu netrápí
teď už mě však omluvíte
musím šprtat no vždyť víš
na tom příštím vysvígru
mamka na mě z metru křičí
tu dvojku si opravíš!
Prozatím se s vámi loučím a na brzkou shledanou se jakože těším. SENIOR.