Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezpůsob konce léta poněkud nešťastný
Výběr: Augustin_Šípek, sidonia, Print, pozorovatel, G_B_Show
01. 09. 2006
76
12
12173
Autor
guy
12 názorů
mám tu písničku rád .. je taková hodně akorát
vyznívá mi nevtíravě optimisticky
těší mě, žes k ní zavítala, až se budeš potřebovat vydat za sluncem, tak se zase stav, funguje i v zimě :)
Dave Lister
13. 01. 2013jé to jsem nevěděla,to je dobrý.. až jsem klikla..
*skleněnka*
23. 04. 2008
ale jo, však neříkám, že mám depresi.. jen je mi přismutněle z toho počasí :)
ale jo, však neříkám, že mám depresi.. jen je mi přismutněle z toho počasí :)
vrním jak kotě.. kromobyčejně bodla a je to přesně to, jak mi je.. * (a dík za tu písničku, ta taky)
Usmáty_autor
24. 02. 2008sestricka.slunicko1
07. 10. 2007
libi se mi, ze to je casova basen, pasuje do nasi doby, ktera se tak tezko popisuje basni *
teraz neviem, co je v tom lepsie, ci hudba alebo basen... kazdopadne sa k sebe hodia :-), super*
Hodně depresívní. Není mi jedno kam jdu a proč a jakou vzývám víru. Nemělo by nám to být jedno. Když to nebude jedno, nebude ani kolem nás a v nás stín a chlad.
Krásná básnička! Krásná písnička, obě trochu posmutnělé. Jakoby v básni zazníval i nový tón - zrnko skepse. Mýlím se? I když... moc dobře bych tomu rozuměla. Každopádně obrovský T**!
(Hle, začíná babí léto! Odlož čaj i keks a mysli na - no, na něco milého :-))))
Ano Šminko, pro mne pohodovka, kterou si člověk dokáže navodit i když zrovna kolem sebe postrádá barvy, slunce, teplo.....Když se stáhne do své ulity, uzamkne svou schránku, pustí do oušek co má rád, horká koupel, vínko....všechno to , čeho mám zaplácanou hlavu, pustit z hlavy, ..meditovat...posuzuji dle sebe....:o) viz. mé "Tišššení"....
Sarrah:tobě to přijde jako pohodovka? Vidíš, tady je rozdíl názorů...já v tom vidim všechno jiný, než pohodu...já v tom vidim cestu odnikud nikam...možná chybná interpretace daná mým rozpoložením...ale každopádně po mém jsem si ji vyložila na tip a oblíbené..
To je zase tak krásný zážitek... když něco hrozně chci a nevím, co to je, chodím si k Tobě na tajňačku číst... a poslouchat.
Třetí sloka básně je nej.
***
rozumím těm výběrům, jsou odměnou za duši básně, za spontánní projev, přidávám tip
člověk_který_není
03. 09. 2006mongolský_vlk
03. 09. 2006Antiutilitaristka
02. 09. 2006pozorovatel
02. 09. 2006
moc a moc a moc - T************, jsme tou Vysočinou dost otřískaní, což? :-)), ale dokud ještě žijem je všechno OK :-))