Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChuť lásky
Výběr: Vio
27. 03. 2001
9
0
2330
Autor
zolli
Zbytní mi v ústech slova
rozum leží v nedbalkách
city si zas a znova
perou prádlo na valchách.
Vášeň ve mě hmatá ženu.
Svíjím se, řvu do refrénu.
V dlaních pálí NETTOpýr
zvracená madla břitů...
Na vlasech mi kráká výr:
„Proč líbám nenasytu?“
Optám se - „Lásko jsi tu?“
Nebo tu jenom leží stín...
Snad ozvěna odpoví tu,
že z vrásek tančí Harlekýn
po stehnech své Kolombíny.
Hrajem dell´arte u forbíny
hledišti v znak zvrácenému
co prsty soudí tíhu vin.
Porozumím nechtěnému,
když divá bolest protkne klín!
dr_fellgod
11. 04. 2002
* zolli, to sa spýtaj mňa, kde sa cúral, som ho načapala !
* Azalini, ak Ťa zase dakedy stretnem na ulici, a budeš ma ignorovať, tak ako predvčerom, nebudeš mať čas ani na pozdrav, a už budeš sedieť so mnou v čajovni :-)
Jinak to recituje a ještě bude polemizovat... no viděli jste to, lidi...??? A kdybyste to slyšeli!
Ale... vy to oceníte i bez toho.... :o))
*
Pjekný zollinko.. nejlepčí, co sem zatím neska četl.. a ani mi nevadilo, že sem všemu nerozuměl.. ;-)
Jo a není hezký dělat si legraci z chudáčka Astrálky, dyť čeština je pro ni, zdá se, stále problém..... ehmmmmm.... ;-)))
A nepište mi tu bando žádný DUMKY...Je to vlastně o tom, že žádné černé kafe se nepije tak horký, jak se zaleje...
Forbína? Holčičko to je taková otevřená scéna před oponou. Hrával tam často V+W, takové aktuální scénky, vesměs satiru na současné problémy...
Valcha je starodobé prací náčiní....tím se drhlo „špinavé prádlo“!
S tvým vzděláním a poetickou duší bych čekala větší přehled ;o)
Ha odkaz mi už funguje promiňte..chybička se mi někde vloudila. Už je opraveno..
* ďakujem ! tak valchu som náhodou tušila, ale s turbínou som bola úplne vedľa :o)
* a na záhradníčku mi stačí vedieť, kedy a čím pohnojiť, dúfam, že som neodlákala prípadných Tvojich ctiteľov :o)