Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBolest
28. 03. 2001
13
0
2504
Autor
Erendis
Něco se stalo.
Nevím co.
Snad je to špatná konstelace hvězd.
Něco to stálo.
Nevím co.
Snad je to platba za bolest.
Nevím co.
Snad je to špatná konstelace hvězd.
Něco to stálo.
Nevím co.
Snad je to platba za bolest.
Víš co, vždycky sem se tě bála, protože si mi připadala taková trochu moudrá. Tak tohle moudré bylo. Hlavně buď. Tak aby to mělo smysl. Aby to třeba mělo smysl aspoń na chvíli. Pro tebe, nebo i pro někoho jiného. Básně jsou vedlejší, pokud nejsou zrovna tím smyslem pro tebe. A pochopila sem to tak, že nejsou. Hm...já asi zase plácám:)
Ne...nejsem dobrá....možná kdysi dávno...ale to byl někdo jinej...ale jsem radši tím kým jsem teď...i za tu cenu, že už neumím takhle psát
Ty jsi asi vážně dobrá viď? Dotýká se mě to tak hloub, jak jen lze u cizího díla, a navíc je to opravdu dobré...
.......asi jo ..taky se mi to stalo.......je třeba čas-hodně času........ale zato ten pomáhá,...viď? :-)
Zas bude dobře
Tomu věř
Nech se jen vlastním srdcem vést
Jen mu to řekni
Víš komu
Vždyť láska je tou nejkrásnější ze všech cest...
...TIP*
Jo, asi máš pravdu...anebo se stalo všechno, jak už to tak v takových případech bývá...ale snad je už dobře...nebo aspoń líp :)
Neco mi to pripomnelo. Jen pripad me kamaradky. Nevedela, co se stalo...
Mno nic, toz pekne, lec smutne, -t-
Marwin: zalez:) jsou věci který ani ty nepochopíš...
Co se to se mnou děje...?Obávám se, že je to příliš složité
než abych ti to tu mohla vysvětlovat
tak jsem chtela napsat neco moudryho o tom, ze clovek se nema vracet, ale nekdy se orocit a podivat za sebe neni az tak uplne od veci... ale je tak nejak vselijak, takze si balim fidlatka a jdu spat :)))
Marwin&Erendis: vysvetlovani? Uaaaaa.....
Erendis Ty a veřejně se omluvit? Co se to s Tebou děje?
No snad to někdy uvidí, přečte a možná i pochopí. Přidávám se k názoru věčiny: je to opravdu smuné. Mám dojem, že bys mermomocí něco chtěla vrátit a ono už to bohužel nejde. Snad příště se ona věc vyvede líp. Stejně jako Sklebounka: promiň řekni přímo jemu.
Erendis - to na co si se mě ptala ti už mezitím řekli ostatní - nenechávej na náhodu, že řekneš Kevinovi to slůvko "Promiň"
SimontheScimitar
28. 03. 2001
nenechávej to - Promiň na takovou náhodu, kocourek Mauritius si myslí, že Kewin teď smutně kouká na hvězdy, a je mu jich líto
Pekné, aj keď skôr bolesť je platba za... za niečo konkrétne.
A Kewin to snáď pochopí...
Eri: a ja si myslela, ze te znam... :)) ne, vazne, tohle se mi libi, kratky, ale moc moc smutny... asi vim, co myslis, i kdyz to nikdy nebude ten samej pocit... uaaaaa!
tip
ps:"hvězdy nikdy nelžou, ale lidé ano" (C. S. Lewis)
Erendis, moc smutné a moc skrytého citu. Tip.
Snad si to ten Kewin přečte - a to by bylo, aby to na něj nezapůsobilo.
Jenom jedna paralela z dějin: Grieg kdysi získal srdce jedné slečny, která ho odmítala, tím, že pro ni složil píseň. Jak se ta slečna jmenovala, dneska skoro nikdo neví - ale "Tys láska má" se hraje a zpívá dodnes.