Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJednoduché počty
Autor
Norsko 1
18 názorů
Radovan Jiří Voříšek
23. 09. 2019Jen technicky. Nejsem psychiatr. To je medicína. Pracuji jako psychoterapeut, to je psychologie.
A k patnácti letům tvého psaní zde ti gratuluji.
Milý psychiatře, opravdu neuč orla létat. Jsem tu 15 let. Ahoj. Zmiz mi z očí
Radovan Jiří Voříšek
23. 09. 2019Jsem blb? To ty nemůžeš vědět,
protože jsi četl jen pár řádků ode mě. Kritiku tvých konkrétních děl, o ktrerou stojíš, autore!
Nemáš nejmenší tušení co jsem zač. Neznáš mě ve vztazích, v práci, v ničem. Nikdy jsem u tebe nebyl ani na psychoanalýze, ani na IQ testech. To, že jsem blb, ví tak leda moje paní, moje děti a kolega, se kterým 25 let úzce spolupracuji. Neví to ani naše vnoučata, jsou ještě malá.
To, co znáš o mě, je asi jedno promile z toho, co bys měl znát, abys poznal, že jsem skutečně blb.
Pokud bych se chtěl zviditelnit, nebudu to dělat v pořadí cca třicátým komentářem anonimního autora, který si říká Norsko 1.
Dám ti radu:
Nešermuj (hlavně u jiných autorů) "blbama" a dalšími dehonestujícími výrazy, protože je opravdu neznáš. Soustřeď se na to, co je ti hmatatelně předloženo, a tím je jejich báseň. Odděl ji od (třeba i snadno) se nabízejících představ o osobě autora.
Bezpečně se tak vyhneš možné reakci na své komentáře, že mají (právě díky zmíněným slovům) adolescentní úroveň.
Tak se drž, Norsko1.
Voříšku, Voříšku. Tvůj pokus o zviditelnění neskončil šťastně. Jsi blb, nebo to jenom hraješ?
Radovan Jiří Voříšek
22. 09. 2019Přijde mi to (laicky) takto:
pokusy o zajímavé (nekonveční) dělení textu na sloky či vy dělení jednotlivých veršů neskončilo úspěšně
vsuvka v závorce - jak odešlo dveřmi - sice vybízí k dumání, jakáže to geniální myšlenka se v tom ukrývá, ale pravděpodobnější mi přijde, že to tak nebude
závěr je dobrej (až na to odskočení posledního verše, kde platí, co tvrdím na začátku