Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDruhá míza
29. 03. 2001
18
1
3925
Autor
Sadaf
...říkejte mi,jak chcete
třeba:sviňáku všech sviň...
já už se koukám
i po dcerách svých
přítelkyň...
1 názor
Zvrhlík toto dílo za zdařilé považuje
a protože není srab k činům se odvažuje.
Mladých dívek si vetchý muž převysoko cení
V blahé té naději na ně svůj starý chrup cení.*
Jde to se mnou s kopce! Jak příznačné schody! :)
inu, jablka od jabloní příliš daleko nepadají... * za otevřenost.
tvé veršování je odzbojující, upřímné, lahodné sluchu, má vtip i břit, přičemž lacině neuráží. cením si zejména těchto rysů tvé poezie ,o))
! Nevim, proč je tohle zařazeno pod Blbůstky. Tohle je zatím nejlepší lyrycká rýmovaná báseň, co jsem zde četl. Razantní dikce + poetika japonských krátkých básní ! Proti pubertálním výlevům ostatních příjemné překvapení !!!!
Tak tohle mě po ráno hned rozesmálo:-)) .. ty wole, já taky:-))))) TIP
Kristova noho! To je fakt úsměvné :-)))))) Během čtení prologu jsem si říkal, co z toho vyleze, ale až tak pěknou věc jsem nečekal :-)
*
Astalavista
29. 03. 2001
Hezký, hezký...a kdy chodí druhá míza na ženy? Do Tebe mi chybí ještě tři roky, tak snad se taky dočkám...A svoji dceru/11 let/ ode dneška zamykám na deset západů...TIP, a je to veselé...ad Gellner: Dnes ještě buďme veselí na naší bílé posteli. Zítra, ach, zítra, kdožpak ví, zítra si lehnem do rakví...