Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBi
Výběr: drfaust
29. 03. 2001
39
0
7011
Autor
ulita
Bi
Přijímám pod obojí -
co ty na to Mistře Jane?
Když na to přijde, vzplanu touhou -
a jedno je mi odkud vítr vane...
Slůůůníčko
29. 10. 2004Černá_mamba
06. 06. 2004jerzy_z_jersey
10. 05. 2004
mám rád čokoládu kolem likérové višně
*** V
ano svět je tu od toho aby se stal hračkou, jen kdyby to sebevědomí nestálo tolik vůle
Swedish_Nigg
14. 01. 2004
Moc hezký ulitko, perfektně sepsaný, skvělý obrazy a hlavně bezkonkurneční asociace pod obojí - Mistr Jan - vzplanutí:))
Za tohle dostaneš sice jen jeden Tip, ale zato stoprocentně bi:))
Díky moc....
myslim, že homosexuálové jsou lidem míň sympatičtí, protože 1) muži jsou obecně víc promiskuitní než ženy. (motýlek a květinky) Vztah dvou mužů není společností vnímán vážně (ale ve starym Rímě si docela užívali, homosexuální vztahbyl nadřazen heterosexuálnímu :-)
2) matka - žena je něžná ke svým dětem - mužského i ženského pohlaví --kontakt dvou žen je přirozený, ale otec muž se o své děti až na výjimky příliš nestará
3) muž je lovec, ve vztahu /sexu by měl být dominantní, pokud jsou dva muži, jeden je zákonitě slabší, změkčilý (v době kamenný chlap přetáhl ženu, kterou si vybral, kyjem přes hlavu a odvlekl si ji do jeskyně)
Přesto, když vidim po ulici dva kluky držící se za ruku, mám radost.. Protože se vykašlali na lidi, co nad nima obracej oči vsloup. To samý s líbajícíma se slečnama...;)
nádherné, jednoduché a přesto zcela výstižné
co vše se skrývá pod ulitou? :o) *
jen malá histrická poznámka, přijímání pod obojí prosadil Jakoubek ze Stříbra v době kdy Hus už byl v Kostnicii :-)
no, a ještě před Jakoubkem ze Stříbra rozdával pod obojím na vlastní pěst Husův předchůdce Matěj z Janova...:)
jen přijímáš? nebo i dáváš? :o)
-podle lékařské literatury bisexualita jako orientace neexistuje
-když mi bylo 12,hrával jsem si na milence s bratrancem
-když mi bylo 15,hrál jsem si na milence se sousedkou
-teď je mi o hodně víc a nevím stejně nic
░▒▓-_-▓▒░
«*»
Co dodat?! Geniální!
V jednoduchosti je síla!!!!
Děkuji! (-_-)
Já bisexuálům hrozně závidím!!!
Mají dvakrát větší akční rádius!
a neznám jich málo... :)))))))
** **
To by mě zajímalo, co na to Mistr Jan ... jestli by se mu to taky líbilo tak jako mně ... u holek se mi to taky líbí tak nějak víc než u kluků ...
Helena: Plavat umím. Pod vodou vydržím, dokud mě nevytáhnou, nebo se nerozložím...Hmm když ty trváš na těch dámskejch sprchách..to není féér :-))
Vojtku, umíš plavat ? Jak dlouho vydržíš pod vodou ? No teď mě napadlo, že stejně Tě na bazénu, nepustí do dámských sprch :-)
Když jsem byla malá holka, tak jsme se s kamarádkou z plavání hráli na milence. Tehdy se mi to líbilo, a pak jsem z toho nějak vyrostla :-)
Čím to je, že u žen mě bisexualita přijde docela normální ba přitažlivá, kdežto u mužů jí pořád nemůžu skousnout...? :-)
****-
Líbí !!
Povedené!
K té hermitově poznámce - Jo, taky to tak vidím, ale rád bych věděl, jaký má na to náhled průměrný vzorek ženské populace.
Jo. Už na základce mi bylo divné, že na výletě se holky držej za ruce a kluci ne.
Pěkné!
Wopi: to držení se za ruce na základce nemá s eventuelní bisexualitou nic společného (většinou). Dívčí přátelství jsou prostě..prostě jiná.
Ondrej_Fiala
29. 03. 2001
nebudu přemýšlet nad bisexualitou, ale je to vtipně napsané, dokonalé využití nápadu s J.H.:
příjímání pod obojí - Jan Hus - vzplanutí !!!!!!!!! - vanoucí vítr
(a vzbouření se)
už jen popel tam schází, ale ten já cítím v tom větru :-)
neviem si pomôcť, ale hermitov názor je aj môj...
Avšak nakoniec, prečo pred túžbou utekať?
Milé a vtipné!
opravdu vyborne, jak napad, tak zpusob podani.. TIPOVE.
Jen, jaksi..jsem musle zmenit nazev jedne moji.. aby to nevypadalo, ze opisuji..)) Puvodne, byl stejny..)) ale.. je to starsiho data..
a omlouvam se trochu za predchozi.. to nemelo jit(avizko) vsem..((takhle to vypada jako reklama..(( nebylo zamerne, neumim smazat.(