Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se..zubní lékař varuje
22. 09. 2006
25
21
8997
Autor
Rabb
.
.
.
.
.
Děti, pořádně si čistěte zoubky. Když tak konat nebudete, zánět okostice vás nemine! Dáseň se změní ve změklý bolavý chuchvalec hnisu, který nechce za žádnou cenu ven, a návštěva zubaře se stane nevyhnutelnou. Dentista se pokusí o narkózu. Ta vůbec nepomůže a ostrým skalpelem zajede do zmokvané břečky. Ucítíte nejhorší bolest v životě, uslyšíte znatelné puknutí ložiska – to se hnis vyhrnul ven –, a bude se vám zdát, že vám skalpel skřípe po čelistní kosti.
.
.
.
21 názorů
baže....
Už tak nemám ráda zubařku... no, ale ona mě taky ne, když jsem byla menší.... kousla jsem ji. :D chi... nu co, .... kdo by neudělal to samé... Bohužel se mi pomstila, bere si na mě železnej prst :D Tip
fujho, fujho, fujho...nejhorší, brrr...teda myslím tím, že zubař je nejhorší
zastávám názor, že raději desetkrát na gyndu, než jednou k zubaři :-D
jo dobrý, s běháhím mrazu po zádech (jako, když někdo skřípe nehtama po tabuli) jsem dočetla, ale paráda :)*
tag teda doooost drsnyy!!! TIP!!!
jako ale od ted uz cisteni zubu radsi vynechavat nebudu!!!! :o)
Usmáty_autor
22. 02. 2007Lais starší
19. 01. 2007
ježiši, to je drsný, mam pocit, že mi něco skřípe po čelisti, du si vydrhnout zuby... (tip, pro sichr...)
Boletivou...hmmm...a co Ti dělali? Bez lokální anestezie?! Tak to musí být pak opravdu síla...
Ovšem to nic nemění na tom, brát si zubařský zákrok za berličku, kterou poukázat na bolestivost lékařské práce. Osobně si myslím, že infarkt nebo píchání uší je mnohem bolestivější...Ale když ona je ta ústní dutina tak intimní, že?
Ať žije, moje v pondělí vytrhnutá osmička.. varování.. důsledky operativního odstranění zubů v narkóze mohou být až smrtelné.. ve zprávě nepsáno.. raději neřešiti.. TIP-nu si..
vlastovka.
03. 10. 2006
omlouvám se, že se nevyznám v zubařské terminologii, že jsem namísto slova anestéze zvolil slovo narkóza a že jsem vynechal tu lžičku na vyškrabávání..
..nejsem expert.
ale to nemění nic na tom, že jsem tuhle bolestivou proceduru zažil.
Měj se..
vždyť je to prece blbůsta.. :-)
Ehm...takže na začátek...
Narkóza se u takových banálních ošetření nepoužívá, spíš jde o lokální anestezii(třebas v oblasti ramus mandibularis). Dále pak skalpel nepoužíváme pro odstranění hnisavého ložiska(ani s ním neskřípeme po periostu), používá se raspatorium nebo exkochleační lžička-odstraňovat hnis skalpelem je asi tak možné jako pochutnat si na lahodné rajské polévce kuchyňským nožem.....
Když to tedy shrnu, poutavě napsaná hloupůstka, která těží z neopodstatněného strachu lidí ze zubaře.
Pro všechny, kteří se tu rozplývali nad tím, jak je to hnusné, mám radu. Zkuste se podívat třeba na operaci melanomu dolního rtu a pak si povíme, co je možná hnus...
Tangente.. nakonec z toho bude povídka.. :-)
3Stes!! Dlouho jsem tě tu nepotkal! Jsem rád, žes sem zase zavítala..
..měj se.
BtW: Hnus to fakt je.. :-))