Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOkouzlení
24. 09. 2006
7
1
3183
Autor
Ryba_z_obrazu
Jako Nova
jako měsíc s kloboukem
svítí moje tváře
Mám tvé vlasy
obtisknuté
v sobě
naučit se rozumět
tomu úsměvu
Připlul jsi éterem
jak měsíc s kloboukem
smeknul a hluboce se uklonil
a pak
mířící nosem za tebou
neumím odvolat kouzlo
okouzlení..
1 názor
Usmáty_autor
22. 02. 2007Ryba_z_obrazu
25. 09. 2006Ryba_z_obrazu
24. 09. 2006
ryba: to je přesně o tom, ty píšeš JENOM pocitama, já čtu taky PŘEVÁŽNĚ pocitama, a když se snažím to, co mi na básni sedí či nesedí pojmenovat, dycinky je to nepřesné. Už teď mi to, co jsem napsal jako zdůvodnění toho pocitu chaotičnosti prostě nesedí :-). Tož navrhuji, že bychom tu debatu mohli ukončit smírným konstatováním, že to jsou jen mé pocity, co se ti tu snažím sdělit ... a že to má víc do činění s mým vnímáním než s tvým textem. Co ty na to? Bereš? :-)
btw. jak jsem si zasložil to, že mne nepovažuješ za povrchního člověka? :-))))
Ryba_z_obrazu
24. 09. 2006
ptáš se, proč mi to příjde neuspožádané? Protože mi to tak připadá je nejpřesnější odpověď ...když už bych měl ten dojem nějak rozpitvat, tak třebas pro to, že se ti v ní střídají pohledy bez toho, abych v tom viděl účel - nejdřív mluvíš v 1. osobě, pak v infinitivu, pak ve druhé osobě a opětr v první.
Ryba_z_obrazu
24. 09. 2006
měsíc s kloboukem je zajímavý obraz, jinak mi to příjde neuspořádané, fragment na kterém by to chtělo ještě popracovat