Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se30.9.2006
04. 10. 2006
5
3
2965
Autor
Jiřička
Byli dva marodi pod jednou peřinou
(tělesné teplo prý zabírá na chřipku),
hráli hru- kdo koho rychleji vyléčí
(k tomu si vařili česnekovou polívku).
V dřevěné chaloupce spali si v náručí
(pod okny pásl se beránek s ovečkou),
dobře to dopadlo,zdraví se vzbudili.
(Vědí už jak příště zatočí s horečkou.)
3 názory
Ahoj Tuleni, ráda tě tu po dlouhé době vidím :o).
Havana je teď zdravá jako řípa, na písmáku už dlouho nebyla :o(.Já zas dlouho nebyla na guláši, musím to hned napravit :o)!
Havana: že zrovna ty si stěžuješ... stačí jen naznačit a je po chřipce :D
Hezký:) ... něco na mě zrovna leze, doufám, že v lékárně budou brát tvoji básničku jako předpis (teda, česnečku si můžou nechat:-P)
Včera už jsem stihla jen Havanu,tak vám všem děkuju až dnes.
Pacer:Pane ministře zdravotnictví,budu se tedy důsledně řídit vaší radou.Prevence taky není k zahození :o)
Sarrah:Jsem ráda,že potěšila :o)
SENIOR:Pravda-nahodilá jakoby snaha.V psaní na objednávku zrovna nevinikám,ale tahle akce mě moc bavila.Jen jsem se chtěla zůčastnit :o)
Petrusha:Česnek dělá zázraky,ale láska ještě větší... :o)
(závorka):Tvé pochvaly si zvlášť cením,neboť závorka je mé oblíbené znaménko :o)
Zbora:Jů!Ptěšila i pana redaktora!Hurá! :o)
dadik:Česnečka by se tam přesně vešla,pravda.A protože jsem to psala já,tak jsem tam potřebovala vrazit trošku něčeho navíc... :o)
Noe1:Na Horečku ze sekáče jsem zvědavá!Ovšem praktickou ukázku její léčby si nechám na doma,je to totiž tajný recept a víc než tento návod prozradit nemohu.Vyléčení vědí... :o)
Jiřička: ;-)))) až se někdy objevíš, dodám Horečku (ze sekáče, původně ji měl jakejsi hrabě) a prakticky ukážeš to zatočení, ju? :-)))
Havana: no kdyby někdo necoural po Francii ... byl jsem nedaleko a pomáhám rád, však víš ;-)
Havana:zkus zatím ten česnek,tělesné teplo se jistě brzy najde(přej si ho k Ježíšku a neklaď si podmínky...)
velmi dobře zpracované, medicínsky správné, šetrné pro systém zdravotního pojištění.. ministr zdravotnictví dává tip :)
Jinak nutno doplnit, že v rámci prevence je nezbytný pravidelný pohyb na zdravém těle :)*
No, na to jsem čekala, paráda, kéž by tu byl někdo kdo by pomoh s rýmou i mě :-)
Za skvělý recept na chřipku a jiná nachlazení dávám *