Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO nedokonalosti malířství
Výběr: Print
16. 10. 2006
16
0
3076
Autor
Pacer
Víš,
ani ten nejslavnější malíř
by nesvedl
jediným tahem štětce
zachytit věrně
tvou podobu
a přitom
i potmě dokážu
vytvořit si obraz
co nasytí
pár nedokonalých smyslů
jediným
vláčným pohybem ruky
po usínající tváři
není zač...ovšem není proč se smát..napadlo lě to jakao první verze..ale přišlo mi to přitažený za vlasy..:-)
proč ta obměna?
kouzelná_květinka
23. 10. 2006
:)Tak printy se nevěnuje mladým nadějným autorům!
Pak to máme někam dotáhnout proti starým strukturám:))
u mě nejde o převlek, jako spíš o malou změnu a o praktičnost v rámci nedokonalosti písmáka...:)
na aut.str. otevřeně se přiznávám...neumím být tajuplná hrát si na někoho jinýho....:)
:) ale no jo, jsem starej sklerotickej daktyl:)Měl jsem si všimnout dřív - když já na ty převleky a paruky moc nejsem - jak víš:)Jen si teď připadám jako kretén :(
...to chce pružnost, bystrost šéfe
:)
tady mezi mladejma...
já vím a čas..
no dobře, ale všichni už máme svoje věrné, ne?
jinak já jsem tady už byla to sis asi všim...
zdraví dadik dadíková..
:)
daddy: omlouvám se - mechanismus tohoto pomalého zařízení preferuje rychlé reakce čtenářů - co zmizí z prvního listu hlavní stránky má malou šanci na další čtení - to je holt fakt. Já si moc vážím lidí, co si přijdou přečíst něco po expiraci - vidím v tom osobní přízeň. Jenže stádní mechamismy dělají z prvního dne ten rozhodující:) Ale to nebyla výtka - snad rozumíš:)
A přeji krásné odpoledne!
Lunka: nutno podotknout, že to musí být tužka 2B:)
Dadsdy dík za opožděnou návštěvu :)
Dík za návštěvy, Printymu za laskavý výběr:)
Pro tento měsíc poslední :) s ohledem na nefunkčnost některých utilitek :)
Pacer - má dvě věci : jednak že ta tvoje báseň je fajn. Nic hlubokého, ale potěší..
Druhá věc : i když vím, že je to nasázka i v tomto - přál bych ti ve všem tolik nadhledu, jako ho má Vesuvanka...
Noe: též pevně věřím - byla to jistá nadsázka :)
Chlapeček: dtto
Vella: ale to je mi návštěva:) BTW - touto cestou reklamuji nefunkčnost přidávání děl po dosažení 15...etc - ale už jsem to psal na správu
Hezké odpoledne všem!