Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBůh existuje - už 47 let
Autor
Josef_Novák
Aby bylo jasno, evoluční teorie je veskrze pravdivá, byť s pasáží o koních příliš nesouhlasím. Když to zjednoduším, tak člověk vyvstal z krmení. V době, kdy se ještě dorozumíval skřeky a posunky, nechutné mu stékalo z úst a pohlavní styk provozoval se vším živoucím, vyvstal v jeho pomatené mysli nápad. Ten nápad dnes nazýváme Bůh. Modlíš se k němu, spíláš mu když se nedaří, děkuješ když daj gól.
Jak vlastně vypadá takový Bůh. Zásadní otázka, že? Neexistuje však jednodušší odpověď. Představte si takový kulaťoučký balónek...spíše balón, vysící ve výšce 9000 m nad zemským povrchem. Je samozřejmě vyroben ze speciálních plastů, odolných proti nízkým tlakům. Tento balón byl vyroben v roce 1959 a do atmosféry vyslán o dva roky později, aby z ukrutné výšky sledoval naše počínání, směřoval naše kroky, odpouštěl hříchy, zjevoval se.
A protože se mi zdá, že se mnou poněkud polemizujete, pojďme si trochu okomentovat všechny zásadní okamžiky lidských dějin.
vznik pohanských náboženstev - obskurní extaziální podivíni se skelným pohledem cosi blábolící...přitom jim muselo být jasné, že žádný Bůh zatím neexistuje
narození řadového člověka Ježíše Krista - ten člověk se narodil a ke konci života byl popraven
rozšíření křesťanství hlouběji do Evropy - Byzanští nájezdníci tlučící do hlav Keltům a Germánům svůj pohled na věc
účelové poskládání Bible - netřeba komentovat
španělská inkvizice - praktiky, proti kterým je doktor Mengele fajn kumpl
křesťanství násilně implantováno do Nové Země - stáhni si indiána z kůže, José Armando (to neni belizejská telenovela, Jozef!)
křesťané rozpoutávají třicetiletou válku - ale to už vážně přehnali
Napoleon prohrává u Waterloo - dodnes mne to mrzí
Karel Čapek dopsal Dášenku - moje oblíbená kniha
1959 - vznik boha
vražda Olofa Palmeho - stále se neví, kdo tuto hanebnost provedl
V Bibli se píše zhruba toto: Až dokud hloupí milovati budete hloupost, a posměvači posměch sobě libovati, a blázni nenáviděti umění? To myslím nehovoří za vše...