Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se!!!!!1984 za 59!!!!
02. 04. 2001
3
0
4333
Autor
Suppe
Čau Lidi,
chtěl jsem vám říct, že v Levných knihách prodávají legendární, jinak hrozně blbě sehnatelný, román George Orwella o \Velkém Bratrovi\ tedy 1984 za 59,- Kč jako paperback.
S pozdravem
SUPPE:)
Jekaterina_Jagercikova
17. 12. 2002
Naso: v Brně mají Levné knihy svoji pobočku.
1984 jsem koupil právě tam.
(je to na Náměstí svobody)
Neviem ako je to v Brne, ale Pražákom ich Levnú knihu závidím! Keď porovnávam podobný podnik v Bratislave s tým pražským vychádza mi trochu iný pomer ako keď sa federácia delila. To 2:1 by som ešte celkom bral...
Suppe: až to bude hotový, hodím to na Písmáka
ale stagnuje to už asi rok, takže nevím nevím kdy to bude...
Adame, ty stránky jsou nádherný....! modrá barva a vůbec celý to ladění působí moc hezky. Obsah vypadá taky slibně, zvlášť mě ohromila ta spousta odkazů. Prostě fajn práce.. Držím pěsti :-)
Monty_Python
04. 04. 2001
MP: i kdepak, já jen chodím do Mati (do Opletalky...) do krámu:))) už si tam na mě pomalu zvykaj:)))
pracuju na parafrazi 1984 zvane 2084,
kdy svet ovladne M$
zatim mam jen prvni kapitolu
CRASHING IS STABILITY
FREE SOFTWARE IS SLAVERY
IGNORANCE IS STRENGTH
BIG BILL IS WATCHING YOU
Všichni: Navrhuju založit auditorium nebo zvláštní rubriku na téma "výhodné knihy", protože tu a tam by si člověk rád něco koupil, ale buď na to nemá peněz nebo to nejde sehnat, co vy na to? P.S. Ale muselo by to fungovat jako nekomerční doporučovací systém písmáků!!!!!
Danny: držim ti palce, až to bude hotový, dej mi to pleaz k přečtení.
Adam: Je to naprosto skvělá stránka, propracovaná, doporučím širokému okolí Orwellistů!!!!!!!
rire: nevim
fuj, paperbacky, ale co se dá dělat, jinak to asi neseženu
Díky moc, si hodný
m.
jen ten odkaz mi nejde
Prokletí: odkaz byl aktualizován, nějak jsem tam asi vložil včera "" místo uvozovek.
Monty_Python
03. 04. 2001
Rivka: jak Ignor? je sice hezký, že to Velíšek maluje hezky, ale..., nejsem zas takový jeho fanda:))
MP: jů, ty chodíš taky k Maťovi?!? tak to se brzo potkáme:)))
hoho... tak vám tu ještě strčím upoutávku na stránku o orwellovi, která je dílem mé mailčkosti :)
http://www.pismak.cz/knihomolna/orwell/ - třeba se bude někomu hodit...
Monty_Python
03. 04. 2001
Woow máš bod za správné použití upoutávky :-)))
(musíme nejen kárat nedostatky, ale i vyzdvyhnout klady :-))) )
Monty_Python
02. 04. 2001Monty_Python
02. 04. 2001
MP: tu Farmu zvířat ilustroval Velíšek z kapely UŽ JSME DOMA, ale dávat za to dvě kila... (?!?)
Petře - jsi kníže Ignor:))) Za Orwella i daleko vííííííííc:)) A D*Ě*K*U*J*U za upoutávku, mrknu se po tom, neb tuhle knihu sháním už tři roky...:)))